Majlis Lambaian Kasih Pengarah JAKOA Negeri Perak dan Kedah

minggu lepas *kot . ika pon dah lupa . ngeee . ika terlibat dengan Majlis Lambaian Kasih Kakitangan JAKOA Negeri Perak dan Kedah . majlis nie sebenarnya untuk our beloved pengarah . start on September, pengarah kitorang ditukarkan ke HQ pulak . 


so, majlis diadakan di Restoren Pakeeza, Ipoh . majlis kali nie ika rasa lain sangat . yes ! sangat berlainan dari majlis yang ika pernah hadir . mungkin sebab motif utama majlis nie adalah untuk lambaian kasih staf kat sini kepada pengarah .

suasana majlis pada hari tu diiringi dengan air mata staf-staf yang turut hadirkan diri dan jugak pengarah kami sendiri . its touching ! even ika baru je setahun bekerja dengan jabatan nie, tapi seriously sedih bila dapat tahu pengarah ditukarkan . baru nak biasakan diri dengan pengarah, tengok dah tukar pengarah lain .




time dengar ucapan daripada pengarah, berderu-deru air mata yang keluar . ehh . bukan ika tapi officemate ika . lalala . ika pon nangis jugak tapi sempat cover line . hahahaha ! bukan apa kang kalau ika nangis, bukan nangis je nnt, terus meraung . ehhhh

kak milah dgn gambar pengarah , ngeee



nie gambar daripada fon ika . so, tak banyak . gambar pengarah pon takde . tak sempat nak mencelah nak amik gambar . heeee . orang lain dok sibuk nak amik gambar . malas nak menyibuk sekali . pape pon, untuk pengarah ika, "cool la boss, kitorang tetap bersama boss" . hehehehehe . 


2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com