Bayan Lepas, Pulau Pinang | Part 2

untuk hari kedua di Pulau Pinang, kitorang adakan lawatan ke Muzium Jeruk Madu Pak Ali . mesti ramai orang yang dah tahu pasal jeruk pak ali yang femes nie kan ? termasuklah ika . ehhh . so, kitorang bergerak ke sana pada sebelah pagi .


dodol :)

sampai je kat sana, kehadiran kitorang disambut baik oleh pihak Muzium Jeruk Madu Pak Ali . Alhamdulillah :) so, kitorang diberikan sedikit taklimat mengenai jeruk pak ali .


kuih peneram . kot ? haha

seriously memang eksaited sangat pegi muzium nie sebab sebelum nie tahu makan je jeruk pak ali . tapi kali nie siap boleh tengok diorang bekerja . best ! lepas dah habis dengar taklimat tu, kitorang pon mulalah untuk shopping jeruk ! hahahahaa

ika beli tak banyak pon sebab takut nanti tak habis . dah jadi membazir pulak kan ? amik pon cukup-cukup makan je sbb kat rumah tu bukan ada sape pon . semua orang sibuk . 





seriously jeruk pak ali nie memang sedap sebab bila kita makan, dia takkan sakit tekak . sesetengah jeruk tu kan memang buat kita sakit tekak . yang nie lain . tak sakit tekak malah buat kita nak makan lagik ! hahahaha

belacan . ngeeee

so, itu sahaja untuk ika kongsikan dengan korang kali nie . tunggu next entry pulak kitorang pergi ke mana yeeee . sebelum balik, haruslah bergambar dulu :)





bersambung . . .

4 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com