Bayan Lepas, Pulau Pinang | Part 1

entry untuk program sepanjang ika kat Pulau Pinang . disebabkan pergi ke Penang untuk bekerja, so tak sempat nak p jalan-jalan cuci mata pun . kalau ada sekalipun, sebab bawak masyarakat orang asli . hehehe . diorang sampai ke hotel pon dah petang . so, ika arrange diorang untuk masuk ke bilik masing-masing .




so, hari pertama kat sana, sebelah malam tu, untuk peserta masyarakat orang asli, diorang ada ceramah . so, ika sebagai urusetia just urus apa yang patut la . 












lepas je habis program ceramah untuk masyarakat orang asli tu, kitorang keluar p lepak . amboiii . lepak la sangat . masa tu dah pukul 12 lebih tengah malam . so, alang-alang dah ada kat Penang, p makan char kuey tiew la . hahaha . ika pon ikut je lah sekaki . ehhh



sesat cari kedai nie . hahaha . tapi Alhamdulillah sebab jumpa jugak . lalalala . memang sedap char kuey teow dia . mabeles . tapi jenuh ika nak asingkan tauge . lupa pulak nak bagitahu takmau tauge . heeee


bersambung . .

3 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com