Pee Mak | Movie 61

hujung minggu ika dipenuhi dengan tengok movie kat rumah je . disebabkan kemalasan melanda jiwa dan raga . jadi, tengok movie kat rumah je . tengok pon ala-ala dok dalam panggung wayang . hahahaha . 

PEE MAK


SINOPSIS ::

Pee Mak yang sedang berperang mengalami luka tembakan yang parah. Kerana kerinduan dan rasa cinta terhadap isterinya yang sedang hamil tua, Nang Nak, Pee Mak berjuang mati- matian di medan perang tersebut. Setelah tugasnya selesai, Pee Mak beserta 4 temannya; Ter, Aey, Shin, dan Puak, mengunjungi isteri yang tetap setia menanti.
Keempat-empat temannya tersebut mencurigai ada sesuatu yang aneh pada diri Nak. Selain itu penduduk sekitar sangat takut terhadap Nak dan berusaha memperingatkan Mak bahawa Nak sudah meninggal beberapa bulan yang lalu dan yang kini tinggal bersama Mak adalah hantu penasaran Mak yang tidak rela berpisah dari suaminya. Kini adalah tugas Ter, Puak, Aey, dan Shin yang harus meyakinkan Mak untuk menjauhkan diri dari Nak.

disebabkan kitorang tengok kat rumah, mungkin efek dia lain sikit . hahaha . tapi kitorang siap tutup semua pintu, tingkap bagai sebab nak feel ala-ala dalam panggung wayang . yes ! movie nie memang best ! serius ika cakap . tak rugi kalau korang nak tengok . seram, komedi, romantik semua ade . sangat best !




6 comments:

  1. hehe ramai dok ckp muvi nih beshhh XD

    ReplyDelete
  2. best gila movie ni. memang ulang tayang banyak kali

    ReplyDelete
  3. Cite hantu paling kelakar....
    Hahahahaha...

    ReplyDelete
  4. buat cinema kt rumah lak ye ika.. hehe..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com