Orkid lah !

malam minggu yang lepas, kitorang pegi tengok bunga orkid ! orkid lah ! hahaha . kitorang pegi tengok kat Dataran MBI, Ipoh . saje je pegi . tak rancang pon sebenarnya nak pegi sana . sampai je kat sana, terus nampak bunga orkid ! apa lagi, seranggggg . hahaha






tak banyak pon yang ika sempat amik gambar bunga orkid nie . sebab cam segan pulak . hoiii . sejak bila pulak ika jadi segan . errr . sebenarnya diorang tutup sebab pak cik tu nak siram pokok bunga nie . just bukak sikit je untuk kitorang tengok . hahaha . kitorang je yang nak menyibuk .



sebenarnya, malam tu ika p beli tiket nak balik raya nanti . sampai je terminal bas, abang jaga kaunter tu cakap, "dik, tiket raya kena beli awal-awal lagi" . manalah ika tahu . first time kot puasa di luar kawasan . ehhh . hahaha . so, memang ika tak tahu bila tarikh dah boleh beli tiket . nak p beli je, abang tu cakap tiket last . hancur berderai air mata . hahahaha . pape pon takpe lah . dapat jugak tiket .



1 comment:

  1. cantik!!! dan dah lama xdegar prkataan orkedlah...hehehe tiba2 terigat iklan ako mustafar dulu...hehehehe...


    sib baik dpt jgk tiket kan...hehehe btw salam ramadan... :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com