Kad Raya 2013 | 1

kalau tahun lepas, ika dapat 25 keping kad raya, tahun nie merasa sekeping pon dah cukup bermakna . hahaha . mana taknya . tahun nie ika sibuk dengan keje ika . blog pon hanya menjengah bila ada kelapangan . biasanya ika akan buat entry auto post . serius . memang tak ada masa :'(

dan disebabkan itu jugak, tahun nie ika tak berkesempatan untuk buat kad raya versi Cik Rongoks yang kiut nie . ehh . hanya mampu tengok dari jauh je orang dok post entry kad raya . sbb tahap jeles yang melampau, nak jugak post entry kad raya nie . hahahaha

kad raya pertama yang ika dapat tahun nie dengan harapan ada lagi kad raya yang akan menyusul lepas nie . hehehee . kad raya daripada blogger Eqbal Zack .takkan tak kenal kot ? tahun lepas ika dah dapat . Alhamdulillah, tahun nie dapat lagi :)


thanks ye abg eq . ika dah tampal kat meja ika kad raya abg eq . tiap-tiap hari pandang kad raya abg eq . hahaha . Insyaallah tahun depan ika akan cuba melapangkan masa untuk mengeposkan kad raya . 

Salam Aidilfitri .
Maaf Zahir & Batin :)



5 comments:

  1. baru sekeping.. nanti mesti berkeping2.. huhu..

    ReplyDelete
  2. Dijah pun dpt :) Kak ika nak exchange kad raya ke ? :D

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)