DUT ! dah setahun la :)

26 Julai 2012 - 26 Julai 2013 . genap satu tahun usia perkenalan dengan kamu DUT . mungkin kamu tak tahu atau kamu tak ingat . tapi ika ingat . walaupun benda nie tak penting buat kamu DUT, tapi ika nak jugak pentingkan dia . ehhh .

ika nak ucapkan selamat ulangtahun perkahwinan perkenalan buat kamu DUT . terima kasih la sebab masih berkawan dengan ika sampai sekarang . walaupun dah macam-macam perangai yang tak senonoh pada ika nie ika dah tunjuk . tapi still lagi kan sampai sekarang berkawan .


ika doakan semoga DUT berjaya dengan apa yang DUT usahakan . ika harap DUT jaga diri baik-baik ye . jaga kesihatan . keje pon keje jugak tapi please la take care yourself . takmau la sweet-sweet kat sini . kang tak pasal-pasal ada yang muntah darah . just ingatan sebagai seorang sahabat kepada sahabatnya :)

ika jugak nak mintak maaf sbb ika kan banyak buat salah . ika terkasar bahasa tapi rasanya bukan TER . memang mengasarkan bahasa pon dengan kamu DUT . pape pon ika nak mintak maaf jugak . siapa tahu kan apa yang akan jadi masa depan . manalah tahu kot kita dah tak jumpa lepas nie . kot tiba-tiba ika TERbeli no fon baru . kot ika terDELETE fb ika . hahahaha !


btw DUT, love u . dan kalau lepas nie ika tak mesej, ika tak wechat, ika tak call, fahamlah bahawa ika memang sedang jauhkan diri . dari dulu sampai sekarang ika cuba dan ika harap satu hari ika berjaya jugak buat . heeee . wish me luck ye !

ika doakan DUT hidup bahagia dengan yang tersayang . Insyaallah . apa yang dah berlaku, sedang berlaku dan akan berlaku, ika mintak maaf . love u much . btw, Happy Birthday in advance DUT ! tunggu la hadiah dalam perjalanan ke sana .

* kena guna nama DUT sbb takde sape tahu sape DUT tu . hahaha




4 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com