Ecopark, Taman Botani

jom kita kenal satu lagi tempat best lagik menarik kat Perak . hehehe . kali nie kita menuju ke Ecopark, Taman Botani . Ecopark nie salah satu tempat yang cantik kat Ipoh . ramai orang shoot gambar wedding kat sini .



tempat nie jugak sangat sesuai untuk korang yang suka membakar lemak tu . sesuai untuk yang suka berjoging dan jugak beriadah . ika pon first time menjejakkan kaki ke Ecopark tu . itupun sebab teman housemate ika p bakar lemak . lalalala

disebabkan teman housemate joging, ika pon bawak la bekalan untuk melantak . takmau la bakar lemak ika nie . sayang ! hahaha . siap bawak mekdi p joging . lalalala . orang lain joging, ika makan ! oyeahhhh

siap bawak towel konon nak joging :P


haaaaa . . nak lagi syok kat sini ? ada lagi . kat sini ada ikan demuk-demuk ! hahahaha . kat sini korang boleh bagi makan kat ikan-ikan dalam kolam nie . tengok la ikan kat sini saiz dia camne . kalau dah tiap-tiap hari orang dok bagi makan . ishishish .

jangan risau sebab kat sini ada orang jual makanan untuk ikan tu kalau la kan korang tak bawak makanan untuk ikan ke hape . so, beli sahaja . murah kot .






lepas dah habis bagi makan kat ikan-ikan demuk tu, meh la kita berjoging dan ber'exercise' . jauh  lagi nak pusing satu ecopark nie . so, boleh tahan nak berjalan la korang semua . berjalan sambil menikmati keindahan sambil makan kopok . ehhh




kat Ecopark nie jugak ada la peralatan untuk korang guna bila nak exercise . cam model kat atas nie tengah buat . kahkahkah ! tapi tak boleh blah model tu pakai seluar jeans p joging . hahahaha




dan tak lupa jugak ada taman permainan kat sini . sesuai untuk kanak-kanak macam kami berdua kat atas tu . ehhh . sampai kanak-kanak pon takut nak main bila tengok kami . hahaha


hampir sejam kitorang ada kat Ecopark tu . banyak la jugak lemak ika yang berjaya di'nyah'kan . tapi macam takde efek pon ika rasa . ehhh . tapi ika memang syorkan tempat nie untuk korang berdating . ehhh . bukan ! ika syorkan tempat nie untuk korang berjoging dan jugak beriadah dengan family korang . sambil joging sambil tengok pengantin berphotoshoot . sepanjang ika kat sana, lebih kurang 6 pasangan pengantin dok photoshoot . hehehe




2 comments:

  1. bestnye..jogging tenang je kann

    ReplyDelete
  2. ika jogging ke photoshoot ni? hehehe.. patutla ikan gemok2, semua org dtg bagi dia makan. huhu..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com