Program Semarak Kasih Kampung Takong | Day 01

balik dari Lumut, Perak , ika terlibat pulak dengan Program Semarak Kasih di Kampung Takong, Pos Perwor, Kuala Kangsar . kampung nie first time ika sampai . agak ke dalam la jugak . bagi ika agak mencabar la jalan nak masuk ke kampung nie . ngeeee . tapi tu semua pengalaman paling berharga :)


jom tengok aktiviti kitorang buat untuk hari pertama di kampung nie . oh ye ! masuk je kampung nie, terus takde line phone . lektrik pon takde . kitorang kena pakai generator untuk dapatkan elektrik . terbaik ! heeee

so, untuk hari pertama kitorang adakan sukaneka untuk kanak-kanak dan jugak dewasa .







kakak berdua sedang sibuk uruskan hadiah :)

kak ijan dari vietnam . ehhh . dari lenggong la . hehehe

our ohsem boss :)

dan yang paling best kat kampung nie ialah ada sungai yang cantik ! syok woooo tengok air sungai tu . sempoi je . ehhh . 



pada sebelah malam pulak, kitorang adakan pertandingan karaoke . tapi takde pulak ika amik gambar sebab cuak punya pasal . mood pon dah kelaut bila malam nie . sejuk betul kat kampung nie . mandi pon air sungai . perghhhh ! memang sejuk baq hang . ketaq ! hahahaha .

bersambung . . .




No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com