Kiut Miut Kraf | PROMOTE

kali nie ika nak promote satu lagi blogshop yang mana ika sendiri pernah beli barang dengan diorang nie . so, blogshop kali ni ialah Kiut Miut Kraf :)



kat Kiut Miut Kraf nie ika tempah door signage . korang boleh baca entry KMK (Kiut Miut Kraf) kat SINI :) . jom tengok door signage yang ika order dan dah terima .




sangat comel ! mula-mula ika dapat pon teruja betol . hahaha . thanks ye Kiut Miut Kraf . selain daripada door signage, macam-macam lagi yang korang boleh order kat Kiut Miut Kraf . dan servis pon cepat dan hasil yang memuaskan . Insyaallah :)

so, apa lagi . jom shopping ! ^^




No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com