happy birthday bro Ayie :)

special entry for my special brother . ewahhhh . adik nak ucapkan Happy Birthday buat abg tersayang, Muhammad Bukhari Amzar yang sudah masuk umur 24 tahun pada 14 Mei 2013 . oyeahhh . adik harap abg faham-faham la yer apa yang abg harus buat bila dah meningkatnya umur nie . errr


tahun nie nak bagi ucapan ape pulak ek ? ermm . macam sama je tiap-tiap tahun ucapan ika bagi . hahahaha .

adik harap jodoh abg dan jugak Kak Mawar berpanjangan dan cepat-cepatlah naik pelamin ye . penat dah den menunggu nye . haihhhh . dan semestinya adiklah yang akan jadi pengapit . hahahaha .

adik jugak harap abg sihat-sihat selalu sebab kat rumah kita tu hanya ada abg dan adik utk jaga mama . adik beradik yang lain dok jauh kan ? so, abg dan adik je yang boleh jaga mama dan tengok mama tiap-tiap hari .


macam biasa, takde hadiah untuk birthday abg . hahaha . bila birthday adik, haruslah abg bagi hadiah . kuikui .





No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com