Zoo Taiping

balik dari Bukit Larut, kitorang menuju ke Zoo Taiping pulak . heee . kata nak jelajah Taiping kan ? so, haruslah kita pegi semua tempat :)

sebenarnya masa sampai kat Zoo Taiping nie ika dah pancit . sebab dah penat sangat . hahaha . tapi ku gagahkan juga kaki untuk meneroka Zoo Taiping . ngeee . masa nie pon bateri enset dah low . so, gambar pon tak berapa nak ade lah jugak . wuwuwu




disebabkan kitorang malas nak berjalan, makanya kami naik train yang disediakan di dalam zoo tu . punya lah teruja naik . dan dan masa tu jugak jadi budak sekolah rendah . hahahaha ! syok sangat ohoii pusing-pusing zoo naik train . 




tapi sayang sekali sebab masa tengah syok-syok naik train tu, train kat depan tiba-tiba berhenti sbb rosak . so, train yang kitorang naik haruslah berhenti sbb jalan tu sehala . heeeeee . kenalah berjalan kaki . nasib baik dah dekat nak sampai . 


dan kat atas tu cenderamata dari Zoo Taiping :)


see you again Zoo Taiping . teruja tengok zirafah . heeeee

bersambung . . . 



7 comments:

  1. hurmmm kalau ke zoo selalu menghampakan akak huhu

    ReplyDelete
  2. hye.. saya blog walking n jumpa page awk.. u r dentist in the making jgk ke?

    tiba2 rsa excited :D

    ReplyDelete
  3. wahh...mmg sakanlah berjalan hari tu eh..
    cantik pulak zoo nur tgk.. :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com