Trip to Pulau Pangkor | Part 3

bersambung dari Part 2 :)

balik dari makan, kitorang rehat dulu secukupnya . then, sebelah petang kitorang buat aktiviti snorkeling . oyeahhh . kemain eksaited baq hang . first time nak snorkeling . menggelabah jiwa dan raga pon ade . ngeee

so, kitorang dibawa ke satu tempat yang memang dikhaskan untuk bersnorkeling . mula-mula tu ika turun jugak la dalam air tu sebab nak merasa snorkeling la konon-kononnya . seriously ika memang failed bab-bab berenang nie . bukan tak reti berenang . tapi takut masuk dalam air lama-lama . kahkahkah !

then, kita boleh bagi ikan makan . so, kakak-kakak kesayangan ika nie dok bagi la makanan tu kat ikan . kemain banyak ikan datang makan baq hang . yang ika nie pulak kemain terkejut, menggelupar dalam air tu sampai berdekah-dekah keluar ayaq mata nie . ika takut bila ikan tu datang dekat-dekat T_T



disebabkan ayaq mata dah tak dapat dibendung lagi, terpaksa la ku membawa diri ini ke tepian . cuak dekat ikan punya pasal . orang lain eksaited dapat bagi ikan makan . ika pulak menangis tengok ikan datang dekat . sadis betul . wuwuwu . so, bagilah peluang kat kakak berdua tu berenang-renang ala ikan duyung gitewww . adikmu ini cukuplah berada di pinggiran . hikss

naik je dok kat atas batu tepi tu, kemain terkejut tengok kaki ika berdarah ! dah la cuak ikan tu tak habis lagi . nie ditambah pulak dengan cuak darah kat kaki . mama ! nak balik . wuwuwu

mungkin disebabkan eksaited jumpa ikan dalam air td menyebabkan kaki ika berdarah . tak sabaq pulak rasa nak balik bila kaki dah berluka itu . ohoiii




kat atas nie gambar sekitar kawasan kitorang bersnorkeling . cantik kan ? syok je dok sini . angin sepoi-sepoi bahasa . ewahhhh . kat bawah nie pulak hornbill . oh ye . burung nie tak sombong . pegi dekat pon dia tak lari . dia bagi peluang amik gambar dia puas-puas . buat kenangan . hahahaha


malas dah nak menaip setelah kaki terluka . hahaha .

bersambung . . .



4 comments:

  1. bestnya. pnah g pulau pangkor. dok kat resort teluk dalam. memang best. sgt2. rasa nak p lg. hee

    ReplyDelete
  2. ade kaitan ke kaki luka ngan malas naip.. hehehehe... ika oh ika... :D

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com