Trip to Pulau Pangkor | Part 1

entry berjimba-jimba lagi . sebelum nie kitorang ke Taiping . so, sekarang nak story pasal kitorang ke Pulau Pangkor pulak . oyeahhh ! first time ika pegi Pulau Pangkor . nasib baik ada yang sudi bawak . ececece . 

kitorang bertolak ke Pulau Pangkor dari Ipoh pagi Jumaat memandangkan Perak cuti Jumaat lepas . so, kitorang ada 3 hari untuk bercuti . hehehe . sebab tu kitorang pegi Pulau Pangkor . 


sementara tunggu feri itu bergerak disebabkan diorang penuhkan orang dalam feri dulu baru lah boleh jalan . ika rasa cam lama je dok dalam feri tu . lama menunggu . dalam 30 minit camtu la kot nak sampai ke Pulau Pangkor . dalam pukul 12 lebih kitorang selamat sampai ke Pulau Pangkor .



sementara tunggu nak sampai ke jeti Pulau Pangkor, takkan nak dok diam je kan dalam feri tu . ika nie mana boleh dok diam-diam . so, apa lagi . amik la gambar . ngeee

syok tengok pemandangan dari dalam feri tu . tengok laut . tengok ombak . syok oooo ! nasib baik ika tak mabuk laut . hahaha . kalau tak, sia-sia je p bercuti . errr




and, at last, sampai jugak ke Pulau Pangkor . selamat datang ye ika ke Pulau Pangkor . ehhh ! hahaha . sebenarnya masa sampai ke Pulau Pangkor nie, ika dah pancit . pancit sebab lapar sangat-sangat . takde mood nak makan sebelum bertolak tadi . erm erm erm . 


bersambung . . .






2 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com