Kenny Rogers Roasters

dah lama tak pekena Kenny Rogers Roasters nie . so, minggu lepas-lepas (punyalah lama citer) ika ajaklah kakak berdua nie p makan kat Kenny Rogers Roasters di Jaya Jusco Kinta City, Ipoh . heeee . first time ika makan KRR kat jusco situ . huhuhu

menu wajib ika bila sampai ke Kenny Rogers Roasters . haruslah makan nasik . hohoho . 


kakak-kakak ika kat Ipoh . hehehe .




seronok bila kita dapat luangkan sedikit masa dengan diorang . hari keje semua sibuk dengan hal masing-masing . hujung minggu pulak, mesti ika takde kat rumah . p kl la . p sana lah . kaki nie bukan pandai dok diam . ade je tempat nak p . hehehe




15 comments:

  1. wahhh..mlm2 kesini bisa laper ni ika...hihihi

    ReplyDelete
  2. sy suka macaroni cheese...yummiiee...

    ReplyDelete
  3. salam...wah sedap makan kat kenny rogers...
    suka tengok header ika tu...cantik..

    ReplyDelete
  4. Amboihhh.....
    Tak ajak pong... =P

    ReplyDelete
  5. huwaaa..menangis tgk KR ni. dah lama kot x pekena. dulu ada dpt voucher RM150, boleh dikatakan tiap2 bulan g mkn KR. mase tu ngah preggy kan bambam:D

    ReplyDelete
  6. sdapnya kenny rogers..nak skit..:)

    ReplyDelete
  7. selama saya idup ni kak, rasanya 2x je kot saya masuk kenny rogers ni.bukan apa, selain mahal + charge perkhidmatan sama ngan harga 10 bungkus cendol.. tekak saya takleh masuk ngan makanan sihat dorang tu.

    lagi sedap makan nasik kat umah hehehe :D

    ReplyDelete
  8. dh lma gilaaa xmkn bnda ni...klo mkn pun xabis..haha

    ReplyDelete
  9. OOO.. tak ajak pun k.haida ye... tak mo kawan :P

    ReplyDelete
  10. lamedah kite tak makan Kenny Rogers kak. hehe.. last makan, last year kot :P

    ReplyDelete
  11. Ika ni wat akk terliur tau. Dah lama
    X mkn krr ni. Sedapnye..

    ReplyDelete
  12. dah lama tak g makan kt kenny rogers.. bertahun jugak lah..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com