Program Semarak Kasih Kg Air Bah | Day 02

bersambung dari Day 01 .

untuk hari kedua nie kitorang takde program sgt sbb majlis perasmian program semarak kasih bersama masyarakat orang asli kampung air bah nie pon dah dirasmikan semalam .


so, lepas sarapan pagi, kitorang mulakan aktiviti ziarah ke rumah masyarakat orang asli . bertanya tentang masalah diorang sambil beramah mesra . kan ? hehehe . sudah menjadi tugas kami untuk berjumpa diorang, bertanya kan kat diorang tentang kehidupan diorang, masalah yang diorang alami . 



so, kami dipecahkan kepada kumpulan-kumpulan kecil sbb kat sini ada kampung lain yang berdekatan . kenalah p ziarah jugak kan ? ziarah pon kenalah bawak buah tangan . tak gitu ? hahaha . rasa pelik pulak ziarah kali nie sbb dah bape bulan tinggal . so, nak start balik tu cam rasa lain je . ngeee

habis je ziarah, kitorang bertolak balik ke Ipoh :)

3 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com