Program Semarak Kasih Kg Air Bah | Day 02

bersambung dari Day 01 .

untuk hari kedua nie kitorang takde program sgt sbb majlis perasmian program semarak kasih bersama masyarakat orang asli kampung air bah nie pon dah dirasmikan semalam .


so, lepas sarapan pagi, kitorang mulakan aktiviti ziarah ke rumah masyarakat orang asli . bertanya tentang masalah diorang sambil beramah mesra . kan ? hehehe . sudah menjadi tugas kami untuk berjumpa diorang, bertanya kan kat diorang tentang kehidupan diorang, masalah yang diorang alami . 



so, kami dipecahkan kepada kumpulan-kumpulan kecil sbb kat sini ada kampung lain yang berdekatan . kenalah p ziarah jugak kan ? ziarah pon kenalah bawak buah tangan . tak gitu ? hahaha . rasa pelik pulak ziarah kali nie sbb dah bape bulan tinggal . so, nak start balik tu cam rasa lain je . ngeee

habis je ziarah, kitorang bertolak balik ke Ipoh :)

3 comments:

  1. menziarah secara berkumpulan..
    best jugakkan,...

    ReplyDelete
  2. keje Pembantu Pem. Masyarkt ni mmg byk outdoor ke dear?

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com