Husin, Mon dan Jin Pakai Toncit | Movie 50

last week ika tengok movie nie . tgk kat youtube je . hahaha . lepas tengok movie Kerat 14 tu, sambung pulak tgk movie nie :)

Hantu Kak Limah 2
Husin, Mon & Jin Pakai Toncit



SINOPSIS ::

Beberapa tahun yang lalu, selepas kejadian "Hantu Kak Limah Balik Rumah", Husin yang telah muflis akibat ditipu skim cepat kaya di Singapura telah kembali semula ke Kampung Pisang . 

Di Kampung Pisang, Husin berjumpa semula dengan geng lamanya dan juga Mon, kekasih lamanya sewaktu Kampung Pisang dilanda Zombi . Namun beberapa hari selepas itu, Kampung Pisang dilanda peristiwa-peristiwa aneh . Nampaknya sejarah 45 tahun dulu kembali semula . Kejadian kehilangan lelaki-lelaki teruna di kampung itu kembali menghantui .

Dalam kekecohan itu, Kak Limah yang sudah pulih sepenuhnya sibuk merancang rombongan ke Singapura dan mempelawa Husin menjadi pembantunya . Namun begitu, masalah semakin rumit apabila Husin sendiri hilang dari rumahnya . Rakan-rakannya Ucop, Wan Kaswi dan Nazari SMK gagal mengesan dimanakah Husin berada . Yang tinggal hanyalah mee maggi Singapura .



bagi ika citer nie biasa je kot . hahaha . hantu kak limah balik rumah lagi best bagi ika . tapi kalau korang yang belum tgk tu nak tgk movie nie, tengok la . hehehehe






6 comments:

  1. Rajin ika layan movie kan..
    Kalau akak movie apa pun tak tyau..
    ehehheh..

    ReplyDelete
  2. hantu kak lmah pun sy tak suka, apatah lagi yg ini.. hehehe

    ReplyDelete
  3. kan..?mmg rasa nya hantu kak limah lagi best..sbb lawak dia kali ni, macam ikut sgt lawak masa cte hantu kak limah..so,kita dah boleh agak apa lawak dia...

    ReplyDelete
  4. kali ni mcm byk lawak kan...xseram..sgt..

    ReplyDelete
  5. dah tgk..best lagi hantu kak limah... :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com