Minyak Dagu | Movie 46

heeee . baru je lepas tengok movie nie minggu lepas . sebelum nie ika dah penah tengok sebenarnya . tapi tengok separuh jalan sebab takut . hahahaha . dah la masa tengok tu malam, so terus pangkah . tak kuat semangat aihhh . tengok sorang cmtu lah jadinya . heeeee

minggu lepas dah sambung balik tengok . tengok di siang hari . ramai-ramai pulak tu . takde la takut sangat . hihihi

MINYAK DAGU


SINOPSIS ::

Mengisahkan Azman bertekad untuk membalas dendam apabila tunangnya, Emelda memutuskan tunang untuk berkahwin dengan lelaki lain . Dia berjumpa bomoh yang mengajarnya cara meletakkan sumpahan terhadap Emelda, membuatkannya menghadapi histeria pada hari perkahwinannya . Perbuatannya secara tak langsung membawa kepada kematian ibu Emelda yang pengebumiannya dihadiri Azman atas rasa kesal . Walau bagaimanapun, hal ini bertentangan dengan arahan bomoh, yang memberikan amaran kepadanya untuk tidak melawat si mati kerana boleh membawa padah .



movie nie best . tapi sebab ika nie penakut, tengok pon macam biskut chipsmore . hahaha . dah hantu dia kuar mengejut . memang takut la ika nak tengok . hehehehe

17 comments:

  1. akak mmg x tgk cite hantu. sbb xnak ajar anak2 jadi penakut. kalau ade iklan promo drama/filem hantu, cepat2 tukar channel lain. hehehe. tapi time bujang dulu selalu gak la tgk wpun penakut. bila dah takut tu, mula la terbayang2. hahaha

    ReplyDelete
  2. tgk smbil tutup mata.. kakaka..penakut gak ni..

    ReplyDelete
  3. nk tgk tp xberapa nk berani mcm mna ea?haha

    ReplyDelete
  4. he3..tajuk pon seram.. mesti best nie.

    ReplyDelete
  5. nampak memang menyeramkan........

    ReplyDelete
  6. hahaa..sama la mcm lyeen..time ni tgok kat pawagam...nasib baik tak menjerit2..tutup muka guna beg..ahahah

    ReplyDelete
  7. lama jadi silent reader, hope tuan rumah sihat n happy

    ReplyDelete
  8. ooo best ye cerita ni ika...akak ni tgk aje tajuk citer lainmcm mmg takkan tgk punya takutlah...hehehe

    ReplyDelete
  9. err..tak beranilah nur nak tgk...huhu

    ReplyDelete
  10. mcm bes je..tp xde pluang lg nk tgok

    ReplyDelete
  11. best ek cite ni? tak sempat lagi nak g tgk..

    ReplyDelete
  12. hahaha..mcm ct r, tgk cter hantu cm chipmore...uuuuuuu

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com