KLIA & Umrah

minggu lepas ika pegi Kuala Lumpur . pegi jumpa nenek ika kat sana . nenek ika pegi umrah . so, nenek ika naik flight dari Kota Bharu, Kelantan dan tiba di KLIA lebih kurang jam 9.00 malam lebih .

kat sana, ika dgn mak saudara dan sepupu2 ika tunggu nenek sementara nak tunggu flight nenek ke Kuwait jam 3.00 pagi . so, kami pon melepak la kat KLIA tu sampai pukul 1.00 pagi kot . 




nenek ika nie pertama kali nak pegi umrah . mulanya dia tak nak pegi . tak tahu nape . puas anak cucu dia pujuk . last-last pegi jugak . heeee . Insyaallah, 24 Feb nie nenek ika akan sampai balik ke Malaysia :)




hope lepas nie nenek ika akan menunaikan haji pulak . Insyaallah . nampaknya ika tak diberi kesempatan untuk jumpa nenek ika 24/2 nie kat KLIA . tak sempat . cuti pon dah takde . ika doakan dari jauh semoga nenek ika selamat sampai :)

11 comments:

  1. semoga ibadah umrahnya berjln dgn lancar. amin.. :)

    ReplyDelete
  2. Semoga nenek ika selamat pegi dan balik... =D

    ReplyDelete
  3. semoga nenek ika selamat kembali...lepas nie boleh pergi haji pulak......

    ReplyDelete
  4. moga nenek ika selamat pergi & selamat kembali ye

    ReplyDelete
  5. semoga segala urusan dipermudahkan..terngin nk g umrah...

    ReplyDelete
  6. salam


    tak sempat nak kirim air zam -zam sekali,,, payah nak cari org kenal kat sini pergi mekah sekarang..

    banyak air zam-zam yang dijual cuma tak yakin asli ke tidak...huhu

    ReplyDelete
  7. semoga nenek ika selamat pergi dan kembali ye...Insyaallah doakan beliau selamat mengerjakan umrah di sana...seronoknya..bilalah sis dapat nak pergi ni.

    ReplyDelete
  8. lor, dia xnk pergi sbb keseorangan kot...smoga selamat semuanya :)

    ReplyDelete
  9. semoga dipermudahkan segala urusan kat sana nanti. :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com