Karnival Sukan Perpaduan Orang Asli | Day 7

hari terakhir di Kuantan, Pahang . kitorang bertolak balik ke Ipoh, Perak lebih kurang pukul 9.00 pagi . then sempat la berhenti kat Teluk Chempedak . alang-alang dah sampai Kuantan, singgah la kejap . ada yang beli cenderahati untuk dibawa pulang . ika memang tak turun la sbb ika pon selalu balik Kuantan . hehehe

otw nak balik, bas yang kitorang naik tu rosak . so, terpaksa la tunggu dia punya mechanic datang baiki . kitorang stuck dalam 2 jam jugak la kat Batang Kali . sampai kat kawasan tu dah petang . terpaksa la turun dari bas . wuwuwu




then, bertolak balik ke Ipoh semula lepas bas dh baiki . singgah makan kejap kat Batang Kali sebelum teruskan perjalanan . masing-masing dah lapar masa tunggu bas dibaiki . so, haruslah isi perut dulu . hewhew

kitorang sampai kat Ipoh dah hampir jam 12 malam . jenuh dok fikir . esoknya dah la kena masuk ofis . keje . wuwuwu . bertabah je lah . pukul 3 lebih baru boleh lelap . pukul 6 pagi dah nak kena bangun . gagahkan jugak la bangun . siap je solat, terus sambung tido . hahahaha ! tak tahan wooo . badan penat tak leh nk habaq . 


apa pun ika dah dapat satu pengalaman baru . seronoknya join aktiviti macam nie . takde la ika terperap je kat ofis . dapat jugak ika rasa suasana baru . suasana bila jabatan orang asli seluruh  Malaysia nie berkumpul . barulah ika dapat kenal staf jakoa dari negeri lain . 

dan, akhir sekali, tahniah buat semua pemain :)

5 comments:

  1. camner leg rosak tu.......he3..
    tapi pengalaman camnie hanya dtg sekali jer.....

    ReplyDelete
  2. lah kesian terdampar kat tepi jalan

    ReplyDelete
  3. pengalaman ni... maaf x dpat selalu nak singgah nak BW sgt sebab kekangan masa ye

    ReplyDelete
  4. kesiannyer bas rosak,2jam plak tu...confirm la penat...tp dh dpt pengalaman berharga ...seronoknyer :)

    ReplyDelete
  5. takpe jadikan pengalaman yg paling indah..jauh berjalan luas pandangan..:-)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com