Juvana | Movie 47

tengok movie lagi . oyeahhh ! minggu lepas tengok cite seram . minggu nie tengok cite gangster pulak . minggu depan nak tengok cite ape ek ? hahahaha

JUVANA


SINOPSIS ::

Daim yang telah dibebaskan cuba memulakan kehidupan baru dan menyambung persekolahannya . Namun, sejarah hitam hidupnya tidak memberi laluan mudah untuk Daim membina hidup baru .

Botak, Apek, Ayam, Kicap, Gaban dan Panjang telah dipindahkan ke sebuah sekolah juvana lain untuk meneruskan tempoh hukuman mereka . Di sekolah baru itu, Botak mula akrab dengan Apek serta yang lain . Namun, mereka menjadi sasaran Lan Todak, ketua samseng sekolah itu hingga mencabar semangat setia kawan di antara mereka .


movie nie best ! hehehe . tapi kadang2 cuak jugak ika tengok bila diorang bergaduh tu . sampai sanggup bunuh . errrr . mintak jauh la .

7 comments:

  1. kan remy ckp juvana nie best!!!!! he3

    ReplyDelete
  2. Tak der kesempatan nak tengok..
    tapi rata-rat yang saya baca kata cerita ini best!!

    ReplyDelete
  3. dah kene delete dah video tu kat youtube.. huhu.. xleh tengok

    ReplyDelete
  4. tapi ending macam trgantung, kan?

    ReplyDelete
  5. dah tgk dah.. :)
    best jugaklahh...

    ReplyDelete
  6. x suka gaduh2 samseng ni..ehem :D

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com