hello Unit Ekonomi !

berakhir lah sudah episod sedih . jap ! dah berakhir ke ? errr . belum lagi rasanya . sedang menyesuaikan diri yang tak berapa sesuai lagi kat unit baru nie .

so, ika sekarang keje kat unit ekonomi pulak . bahagian keusahawanan dan sangatlah berkait rapat dengan pertanian . yang mana ika tahu sorang je perempuan yang keje kat bahagian pertanian . hewhew . maknanye di situ, ika takde geng . kahkah ! keje nak cari geng je . hahaha . bukan ape, segan maaaa keje dengan mostly lelaki . lain la ada kawan sama jantina .

baru je seminggu ika kat unit baru nie . setakat nie Alhamdulillah ok :)



saje nak tayang meja ika kat ofis sementara meja nie masih suci lagi . hahahaha . bersih je lagi sbb takde barang pon . keje ika pon mana ada lagi . sebab tu meja takde pape . hewhew .

makin ramai pulak ofismate yang tahu pasal blog nie . hadoii . segan den . camno nie . haiyaaaa . pape pun doakan yang terbaik untuk ika kat unit baru nie :)

7 comments:

  1. slmt dtg ke tmpt bru..hehehe...ramai lelaki eh, aty2 ,kna ngort nti :D

    ReplyDelete
  2. hahahhaa.. suci je meja dia.. tak pe, setahun kemudian, sila tangkap gambar lg ye ika :)

    ReplyDelete
  3. ye la.. berakhir episod sedih kan... sbb tak de kene buli dh... lpas ni mst tak nak kawan ngan kiteorang kat kewangan ni...huhuhu

    ReplyDelete
  4. Kakak Ika.... heheheh..saja lawat2 belog..hehehe :D

    ReplyDelete
  5. wah..good luck kak iqa.. comel je barang2 atas meja

    ReplyDelete
  6. Ika stationary case kita sama pattern lah.....
    Akak punya warna purple dengan penyepit bentuk katak...
    Hehheheheh...

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com