babai Unit Kewangan :'(

hampir 6 bulan ika bekerja kat Unit Kewangan di JAKOA Negeri Perak & Kedah . kiranya bila lapor diri kat JAKOA Perak nie, ika memang ditempatkan buat sementara waktu kat unit kewangan nie dan bila-bila masa sahaja ika akan diarahkan untuk bertukar . 

ika faham dan ika akur sbb ika adalah S dan bukannya W . bila S nie, keje dia lain daripada W . keje S nie sosial . so, itulah sebenarnya tugas hakiki ika . tapi ika sempat rasa macam mana keje W selama hampir 6 bulan . itupun dikira sebagai pengalaman kan ? :)


so, minggu lepas ika dah dapat surat pertukaran . ika diarahkan untuk bertukar daripada Unit Kewangan ke Unit Pembangunan . tapi still kat tempat yang sama, bangunan yang sama . hahahaha . cuma Unit Pembangunan nie kat tingkat atas sekali . ika kena melangkah satu tingkat lagi la nampaknya :P

apa pun, bila diarahkan tu, haruslah kita mengikut . tambah pulak ika baru je keje tak sampai setahun pon lagi . lagipun itu semua pengalaman sepanjang bekerja . banyak lagi yang akan ika tempuh pada masa depan .

di Unit Pembangunan pulak, ada unit-unit kecil . Unit Kesihatan, Unit Minda & Pendidikan, dan Unit Ekonomi . so, ika akan ditempatkan kat mana pulak ye ? :)

doakan yang terbaik untuk ika . babai 

11 comments:

  1. kena naik 1 tgkat lg nampak gayanya hehehe

    ReplyDelete
  2. Gud luck kat tempat baru. Pc kita sme la... Seronok keje gomen. Akk dulu apply tak dapat dapat. Sampai fed up dah.

    ReplyDelete
  3. sedih kan nak tinggalkan? kalau wina pun, mesti sedih

    tapi demi arahan, kerjaya & menimba pengalaman baru, harus ucap selamat tinggal pada yg lama

    all the best!

    ReplyDelete
  4. insyaAllah... mesti lebih seronok nanti......

    ReplyDelete
  5. Oo pindah ke tempat baru ya.. mesti dpt kwn baru ya.. Semoga sentiasa sukses ya.. :D

    ReplyDelete
  6. in shaa ALLAH semoga baik2 aja.belajar dari pengalaman kan ika

    ReplyDelete
  7. Selamat berjaya ditempat baru...walaupun bangunan sama..kikiki

    ReplyDelete
  8. As Salam sis. best x kje kat JAKOA??
    cer cite sikit pengalaman bertugas di JAKOA Perak :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com