wedges

ho ho ho ! rajin pulak update entry . hahahaha . kali nie nak share pasal wedges pulak . ika baru berjinak-jinak dengan wedges nie . bukan cheezy wedges tu . nie wedges kasut .

google :)

dulu, ika lebih suka pakai sandle atau pon selipar jepun ! bhahahaha . simple dan senang . dan nampak cam smart je bila pakai sandle . phewwww . dan lagilah nampak macho bila ramai cakap ika jalan cam samseng . eh ?

so, azam tahun 2013 nie, marilah kita berubah ke arah kebaikan . ke arah lebih ke"perempuan"an gituuu . ingat senang ke ika nak berubah cmnie . hehehehe .

langkah pertama ialah beli kasut wedges . ofkos la cun ! tapi kalau beli lepas tu tak pakai, takde guna jugak kan ? dan itulah ika . hahahaha . beli dh lama, tapi perap dalam kotak kasut dulu . 

google :)

so, ada satu hari tu ika try pakai wedges nie pegi ofis habaq hang . hahaha . konon nak jadi ayu lah kan hari tu kan . tak mahu jadi ika . pakai punya pakai, kemain susah nak jalan . seksa woooo . seriusly memang jadi ayu dan bukan ika dah . kahkah ! nasib baik ika dah bawak spare sandle dalam kete . bagus kan ? :P

tapi sekarang cam dah addicted pulak kat wedges nie . pegi kedai kasut je, mesti nak beli wedges nie . dh tak hirau kat sandle . bhahahha . penangan wedges nie kemain lagi .  ape pon, mohon doakan ika supaya ika berjaya berjalan dengan sopan dan santun . hahahaha

17 comments:

  1. wedges skrg mcm2 dah rupe nye ada. yg penting kena konpiden bila pakai. tapi klu dah biasa msti ok. hihi

    ReplyDelete
  2. haha.kalau dya kalau kasut tu selesa dya pakai..semoga berjaya ye..hihi

    ReplyDelete
  3. nur pun suke pakai sandle..mmg susah nak jalan kalau pakai wedges ni..tapi teringin jugak nak mencuba..hihih

    ReplyDelete
  4. Cuba tunjuk gambar ok dan wedges.. nak tgk keayuannya tu ;)

    ReplyDelete
  5. *ok = Ika... apalah kita taip lain lain yg keluar ;)

    ReplyDelete
  6. hehe...comey!!.done follow cini..nk mng dress x??jom join segmen ni..http://comey-comeyblog.blogspot.com/2013/01/segmen-jom-blogwalking.html

    ReplyDelete
  7. .done follow cini..nk mng dress x??jom join segmen ni..http://comey-comeyblog.blogspot.com/2013/01/segmen-jom-blogwalking.html

    ReplyDelete
  8. suka pakai wedges. tinggi serta merta! hahaha

    ReplyDelete
  9. dah nampak semakin ayu dah...... bermula dari kaki...... he3

    ReplyDelete
  10. ilang gangster style ika bile pakai ni...nyesal tak rekod...

    ReplyDelete
  11. suka jugak pakai wedges tapi x yang terlalu tinggi

    ReplyDelete
  12. blh je ika..amik msa kot hehe..tp shida mmg xleh pkai hehee ^_^

    ReplyDelete
  13. setakat ni leeza masih tidak mampu utk menjadi kewanitaan sgt.. ala2 sempoi gitu. pg sek jew formal. haaa

    ReplyDelete
  14. pernah pakai dulu..dan akhirnya kaki MV terkehel...dua kali terkehel terus tak pakai kasut mcm ni lagi

    ReplyDelete
  15. i love wedges..sedap pakai..cantik..:-)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com