stok

dah masuk 4 bulan ika keje kat Jabatan Kemajuan Orang Asli, Ipoh nie . so, dah mula membiasakan diri walaupun still tak dapat sesuaikan diri dengan certain benda . hiks .

kat ofis nie masing-masing ada meja sendiri . semua pakat dok hias meja kan ikut keselesaan masing-masing . ika tak hias sangat sebab nanti ika kena pindah tempat . so, takmau la hias bagai nak rak . hahahaha . ape yang ika suka dengan meja ika nie adalah . . .
















































































































































makanan ! hahaha . inilah keje ika kat ofis . makan ! makan ! dan makan ! ohhhhhh sedapnye . ngeeeee


11 comments:

  1. lebih kurang laci opis remy jer...he3...ada jer makanan dlm tu...kalau kenkawan dtg...mesti bukak laci remy...boleh rembat apa yg patut...nak marah pun tak boleh...remy ambik kat dlm company jugak....he3

    ReplyDelete
  2. stok yg best2 tu..terutama daim tu..hehehe

    ReplyDelete
  3. Macam ada daim jer tu!! Meh sini satu!! Hehehe

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com