Meet the Blogger | 6

meet the blogger again ! blogger ni ika dah lama jumpa dan ika jumpa dia tiap-tiap hari bila ika pegi ofis . bhahahaha . sebab ika satu ofis dengan dia :P

meh kita berkenalan dengan blogger nie . nama dia Haida . ika panggil dia Kak Haida . Kak Haida nie baik tauuu . dia selalu bawak ika kuar jalan-jalan . heeeee .



ika satu ofis dengan Kak Haida nie dah lebih 4 bulan . dia orang pertama yang tegur ika kat ofis . hahahaha . dan dia jugak yang selalu buli ika . eh ? :P


dah banyak yang Kak Haida nie tolong ika . tolong itulah . tolong inilah . kalau boleh, tolong carikan jodoh jugak lah untuk ika nie Kak Haida ye . hahahaha

11 comments:

  1. seronoknyaaa dapat jumpa hari2 kan...

    ReplyDelete
  2. ehhh, tolong carikan jodoh untuk sy juga :D

    ReplyDelete
  3. Amboihhh suruh carikan jodoh...
    Bukan main lagi...
    Akak pun nak lah.. Ehhh?????

    ReplyDelete
  4. untungnya...ada geng blogger seopis.......

    ReplyDelete
  5. hye BW here !
    saya pun satu ofis dengan blogger yang lain. bila tahu masing2 ade blog habis bukak cerita pasal blog jerr..macam ofis tue aku yg punya. haha

    ReplyDelete
  6. ahahaha... blogger senget kat dlm Cik Rongoks punye blog la.... budak kecik yg ganas....

    ReplyDelete
  7. hari2 dpt jumpa la camni. hihi..

    ReplyDelete
  8. mesti terrer main boling nie....

    mselim3

    pls: mselim3 buat segmen ,harap mrs rongoks sudi join k...

    http://mselim3.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-follow-uu-follow-me-by.html

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com