Meet the Blogger | 4

entry berkulat . bhahahaha . ika banyak entry berkulat . harap mak long ye semua . kesuntukan masa untuk update . wuwuwu . lepas ika balik kursus kat johor bulan lepas, ika lepak kat KL & Shah Alam . so, kat sana, ika dapatlah jumpa blogger husband-wife nie . weeee .

tapi sayang takde gambar kami bertiga . eh ? berempat sebenarnya . hahahaha . ika kuar dengan syakir . ok . syakir lagi . hahaha . so, kitorang p jumpa papa blogger dan wife dia . dan tak lupa, si comel, Amirah :)
 
 
http://www.papablogger.my/

 
http://lalalatif.blogspot.com/

nah ! amik je la gambar kat bawah nie satu . bhahahaha . gambar beger dah la ye . ika penat sebenarnya time jumpa tu sbb baru lepas balik dari kursus kat Kluang, Johor . then, turun ke KL & Shah Alam . tp sebab nak sgt2 jumpa blogger nie, so, gagahkan kaki . hahaha .
 

nak tengok banyak gambar lagi ? mohon p tengok kat blog syakir . hahahaha . kat SINI & SINI :)

maceh Kak Lala & papa blogger sbb belanja kamiorang . hahaha . maceh jugak sbb sanggup hantar sampai ke shah alam . mcm menyusahkan sangat . but, still thanks ya ! lain kali jumpa lagi :)

Kak Lala, enjoy btol sembang dgn akak sbb akak peramah . hahahaha . hope dapat jumpa lagi ^__^ 

13 comments:

  1. Takde masalah... Hal kecil je pon.. Takat burger sebijik, takde hal la... next time ade masa, lepak lagi...

    ReplyDelete
  2. ika dah banyak jumpa blogger kan. seronok lah.

    ReplyDelete
  3. seronoknyaa..!
    dapat makan burger bakar lagi. :)

    ReplyDelete
  4. wah.. sempat lagi jumpa blogger ye?hehehe

    ReplyDelete
  5. kihkihkihkih... aii peramah ke u...
    next time jumpa lagi ye...
    kot2 ada sukan kementerian ke...
    hehehe...

    ReplyDelete
  6. wahh jmpa blogger yer.. kami pun jmpa blogger baru2 ni... hihihi

    ReplyDelete
  7. Tak ajak pong....
    Okay sebok je... Hehhhehe..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com