Kursus Induksi Khusus Siri 1 | Day 01

hola ! update lagi . dan nie entry berkulat . bhahaha . entry tentang Kursus Induksi Khusus Siri 1 yang ika pegi pada 16-21 Disember tahun lepas . heeee . kursus nie diadakan di Kluang, Johor . first time ika jejak kaki kat negeri Johor :)

ika and the geng dari JAKOA Perak & Kedah seramai 7 orang bertolak ke sana dalam pkul 8.30 pagi cmtu lah . then, sampai kat sana dlm pkul 4.30 petang lebih kurang .

serius mmg penat sangat2 . jauh sungguh perjalanan . dari Perak ke Johor . tido pon dah jadi tido-tido ayam . hahaha . sakit belakang dok lama-lama dlm van . nasib baik selalu jugak pak cik driver berhenti . kalau tak, boleh cramp kaki . ngeeee

cilok gambar dari Romzi kt fb . heeee

sampai je kat sana, kitorang jumpa balik geng-geng time lapor diri bulan 8 lepas . rindu sangat2 . syok sangat dapat jumpe diorang . sbb masing2 kan dah ade penempatan . so, semua dok jauh-jauh . bila ada kursus, baru boleh jumpa .


nie baru hari pertama . banyak lagi hari yang nak diupdate ika nie . so, tunggu je lah :)

to be continued . .

7 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com