durian crepe

dh 2, 3 hari tak update blog . hewhew . sangat sibuk buat masa sekarang . biasalah awal tahun . nak tutup akaun . nak bukak akaun baru . it's normal :)

so, hari nie nak share pasal durian crepe . walaupun musim durian dah nak habis atau memang dah habis . hahaha . ika baru sempat merasa benda nie . orang lain dah terlebih rasa . mungkin .


ika memang suka makan durian . bila ada makanan baru berkaitan durian nie, teringin jugak kan nak rasa . biasa dok makan pulut durian je . 

pulut durian pon dah lama tak makan . rindu nak makan pulut durian yang mama buat tapi apakan daya . belum berkesempatan balik Kota Bharu . wuwuwu

satu hari officemate bawak durian crepe nie pegi ofis . dapatlah juga ika merasa seketul . hahaha . sedap la jugak . then, balik Kuantan minggu lepas, kakak pon order jugak durian crepe nie . dapat rasa lagik ! yeay . hahaha

lepas nie nak makan apa pulak ye ? :)

11 comments:

  1. okler tuh ...ika sempat jugk merasa..luqman dari dulu sampai skg..xpernah tgk durian crepe depaan mate ..lg sedih..

    p/s : kalau rajin.. vote lah arepnakbebel.com dalam kategori Fav Lifestyle blog untuk MSMW 2013 ..:)HEHEHE

    ReplyDelete
  2. coklat crepe pulak...
    diorg kata sedap jugak..
    tapi nur belum pernah rasa..hihi

    ReplyDelete
  3. wahhh mcm sodapp je durian crepe ni. x pernah rasa pun..

    ReplyDelete
  4. sedapnya durian crepe. peminat durian la ika ni. ;)

    ReplyDelete
  5. wah...dua kali merasa durian crepe...saya sendiri pun tak sempat nak jamah lagi...tunggu tahun depan la plak...hehehe...

    ReplyDelete
  6. durian crepe...entry remy jab lagi pun pasal durian jugak.....

    ReplyDelete
  7. ciksu terigin nak buat sendirik.tp blom sempat. :D

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com