Program Semarak Kasih Kg Ulu Chenein | Part 3


bersambung dari Part 2 :)

sebelum bertolak balik ke Rumah Rehat Slim River, sempat lagik ika amik gambar pemandangan kat Kampung Ulu Chenein . cantik sangat kawasan kampung tu .
 

nak tengok gambar Rumah Rehat Slim River ? comel . heeeee . suka tau . best dok situ . selesa la jugak . kitorang balik kejap je kat rumah rehat nie sbb kena bersiap-siap nak pergi Kampung Ulu Chenein lagi untuk pertandingan karaoke pulak .

biasa ika masuk kampung kena stay kat rumah orang asli, ada yang ika kena tido kat balai sewang tapi kali nie tido kat rumah rehat . wohaaa . siap aircond lagik ! hahaha . sekali sekala kan ? :)
 



then, siap-siap . dalam pukul 7.30 malam, kitorang berangkat ke Kampung Ulu Chenein lagik . nak g makan dulu . haruslah isi perut sebelum pertandingan karaoke walaupun hanya penonton . hahahaha
 


ika tak amik sangat gambar peserta sebab kemain mengantuk . tahan mata je lah tapi yang kat bawah nie antara peserta yang paling ditunggu oleh kami semua . hohohoho



nak tahu kenapa ? hurmm . takyah la . tak penting pon . hahahaha . lepas habis pertandingan karaoke, kitorang balik tidor . hewhew . pagi esok ada majlis penutup program.

p/s :: ika kat Kuala Lumpur sekarang . hiks

to be continued :)

9 comments:

  1. rsanya ayu pnh pgi tmpt ni...tp xingt sbb apa..hehe

    ReplyDelete
  2. bestnya!!
    dah lama x join program2 camni.
    nak2 klau ade pertandingan karok.
    mmg akak suka la. hehehe

    ReplyDelete
  3. mcm tau ja knp ngn peserta tu..hahaha....rumah cntik lah! berbetuk2..

    ReplyDelete
  4. comellah rumah tu.. molek je...hihih

    ReplyDelete
  5. yg last skali tu maknyah ekk? auwww geli! hehehe.

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com