Family Trip 2012 | Part 3


bersambung dari Part 2 :)

so, balik dari Teluk Chempedak, kitorang seterusnya menuju ke Taman Esplanade a.k.a Benteng . ngeeee . orang kuantan mesti tahu sangat tempat nie . kan ?

TAMAN ESPLANADE

kat sini kitorang lepak kejap je . sebab dah lewat . nak balik rehat pulak lepas tu sebab kitorang nak keluar pulak sebelah petang . ewahhh . berjalan sakan kan kitorang ? :P
 

see, anak saudara ika pon dah penat . terus terlelap dalam kereta . ika pon turun kejap je . then, masuk dok dalam kete sambil tekan-tekan enset . hahaha . cmnie la jadinya bila bawak ika pegi tempat yang ika dah selalu pegi . hiks



kat atas nie gambar abang ipar ika dengan adik beradiknya . ada sorang lagi adik abang ipar ika nie tapi dia tak suka bergambar sangat . maybe . memandai je ika teka . hahaha

diorang la yang tak penah sampai Kuantan lagi sebelum nie . sebab tu kakak ika bawak pegi tempat yang selalu kitorang pegi . ngeeee
 


bye Taman Esplanade . lain kali jumpa lagi . heee . next destination kitorang bersambung lagi . tapi kena balik berehat dulu sekejap . hehehehe . sebelah petang pulak kitorang sambung jalan-jalan :)


p/s :: ika sedang berkursus di Kluang, Johor ^^




to be continued :)

8 comments:

  1. hery pnya vacation kuching xbuat lagi..adoi! dah msam dah..haha....slmt berkhusus...

    ReplyDelete
  2. hai kak~ tgh berkursus smpat update blog yer!!~ gud luck eqah!

    ReplyDelete
  3. xpernah smpai lg kat kuantan phg... :)

    ReplyDelete
  4. Nur pun belum pernah sampai kuantan...

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com