Family Trip 2012 | Part 3


bersambung dari Part 2 :)

so, balik dari Teluk Chempedak, kitorang seterusnya menuju ke Taman Esplanade a.k.a Benteng . ngeeee . orang kuantan mesti tahu sangat tempat nie . kan ?

TAMAN ESPLANADE

kat sini kitorang lepak kejap je . sebab dah lewat . nak balik rehat pulak lepas tu sebab kitorang nak keluar pulak sebelah petang . ewahhh . berjalan sakan kan kitorang ? :P
 

see, anak saudara ika pon dah penat . terus terlelap dalam kereta . ika pon turun kejap je . then, masuk dok dalam kete sambil tekan-tekan enset . hahaha . cmnie la jadinya bila bawak ika pegi tempat yang ika dah selalu pegi . hiks



kat atas nie gambar abang ipar ika dengan adik beradiknya . ada sorang lagi adik abang ipar ika nie tapi dia tak suka bergambar sangat . maybe . memandai je ika teka . hahaha. diorang la yang tak penah sampai Kuantan lagi sebelum nie . sebab tu kakak ika bawak pegi tempat yang selalu kitorang pegi . ngeeee
 


bye Taman Esplanade . lain kali jumpa lagi . heee . next destination kitorang bersambung lagi . tapi kena balik berehat dulu sekejap . hehehehe . sebelah petang pulak kitorang sambung jalan-jalan :)


p/s :: ika sedang berkursus di Kluang, Johor ^^




to be continued :)

8 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com