Family Trip 2012 | Part 2


entry bersambung dari Part 1 :)

lepas balik dari Mini Zoo Taman Teruntum, kitorang bergerak ke destinasi seterusnya .

TELUK CHEMPEDAK

yang nie salah satu tempat yang ika suka pegi bila balik Kuantan . sebab kat sini ada pantai ! tapi ika paling suka pegi waktu malam . lepak-lepak kat sana . best . dengan ombaknya . perghhh !
  



sempatlah jugak ika belikan keychain Teluk Chempedak nie untuk kakak kesayangan kat ofis tu . hahaha . kemain banyak mak cik nie jual sampai kelabu mata nak pilih . 


bila datang Teluk Chempedak nie, tak sah kalau tak pegi berjalan kat jambatan dia tu . jambatan panjang woooo . kat atas jambatan tu boleh la nak tengok pemandangan yang cantik ! :)
 

seingat ika, dah banyak kali rasanya diorang tukar jambatan nie sbb dulu rasanya jambatan nie diperbuat daripada kayu . tapi sekarang takde dah . dah tukar .

dan seingat ika jugak, baru sekali ika berjaya sampai ke hujung jambatan nie . itupun masa datang dengan sepupu . hahaaha . penat betul . jambatan nie panjang .
  


seronok dapat tengok pemandangan yang sangat cantik dan menyamankan . lagipun masa kitorang pegi tu, orang tak ramai . so, takde lah bersesak-sesak nak naik jambatan tu . dan haruslah boleh amik gambar dengan suka hatinya . heeee



dan anak saudara ika, Amani yang dah mula tunjuk muka bosan . hahahaha . ika pon dah bosan . bukan bosan apa . bosan sebab kena patah balik . dasar pemalas . hahaha . malas nak berjalan jauh . wuwuwuwu .



dan berjaya jugak kitorang patah balik . yeay ! sesi bergambar kenangan . walaupun ika dah banyak kali datang sini . hahaha . sebab kali nie datang dengan adik abang ipar yang first time sampai Kuantan, so kenalah bergambar .



anak saudara ika merosakkan gambar . hahaha . bukan boleh dok diam pon budak tu . heee . ape pon mmg best dapat bercuti bersama family . next destination ? tunggguuu


to be continued :)

8 comments:

  1. waaa bestnye,. pernah sampai teluk cempedak nie but long time ago..

    ReplyDelete
  2. TQ ye Cik Rongok yg sudi belikan keychain utk kakak kesayangan ni.. wakakakaka....

    ReplyDelete
  3. serius lama tak pegi laut..teringin lah pulak nak pegi..hihihi

    belum pernah sampai lagi teluk chempedak ni...

    ReplyDelete
  4. TOLONG SINGGAH SINI --- >

    http://yayahnasake.blogspot.com/2012/12/selamat-datang-616.html

    KHAS UNTUK ANDA

    ReplyDelete
  5. dulu time study kat kuantan selalu lepak tc. ;)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com