Family Trip 2012 | Part 1

sekarang masa untuk share holiday ika yang sangat menyeronokkan di Kuantan, Pahang . ika bertolak ke Kuantan, Pahang dari Kuala Lumpur ari kamis malam . dalam pukul 2 pagi jumaat ika sampai kat sana . heee

MINI ZOO TAMAN TERUNTUM

destinasi pertama ika dgn family ialah mini zoo . dh banyak kali ika pegi tempat nie sbb dulu kan ika dok Kuantan . hahaha . tapi kali nie bawak anak saudara ika tu kenal haiwan walaupun takde la banyak sangat haiwan kat sini .



dan inilah anak saudara ika . Amani Husna . dah berumur 1 tahun 5 bulan . mulut dia pon boleh tahan la jugak . siap boleh ajuk balik ape orang cakap . hahahaha


ika pon tak tahu kenapa ika ketawa sampai macam tu sekali . hurm . tukang amik gambar nie pon satu . hahaha . amik la gambar yang senonoh sikit . kan ? :P

dan kat bawah nie antara haiwan-haiwan yang sempat disnapkan gambarnya . hewhew








tak tahu nape p amik gambar pokok kat bawah nie . hahaha . nampak cam menarik . hiks .



dah habis pusing satu mini zoo, boleh la kita balik . ehh ? bukan balik pon . kitorang menuju ke destinasi seterusnya . percutian selama 2 hari di Pahang haruslah dimanfaatkan sebaik mungkin . weeee


to be continued :)

15 comments:

  1. salam

    sekarang zoo ni sudah tidak berada meriah ;(

    ReplyDelete
  2. dah lama tak pergi zoo, kena terjah jugaklah lepas ni, heheh...

    ReplyDelete
  3. serius lama gila dh xp zoo..last p msa sekolah mngah ritu..hahaha...

    ReplyDelete
  4. alololo..comeinya amani..!
    mcm cik nur..hahahah.. :)

    ReplyDelete
  5. eh..g terentum ea..hihihi..ad bear tgh tido tak? :D

    ReplyDelete
  6. Bebudak mest hepi pi tempat camni...eksaited ja bleh tgk hewan2 tu kan..

    ReplyDelete
  7. Oo..bnyk tempat g ye..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. zoo taiping eqah!! syiokk...dan juga zoo melaka. sampai x terlarat jalan.

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com