seni pensil

hari nie nak share dengan korang seni pensil . cantik sangat ika tengok . dan orang yg buat benda nie tersangatlah gigih ! kalau ika, memang takkan buat la . hiksss . kalau buat pon entah bila boleh siap . mahu nye bertahun-tahun .














kreatif kan ? :)

SUMBER :: SINI, SINI, SINI


p/s :: ika tengah buat LUCKY DRAW . utk join, klik SINI :)

24 comments:

  1. cantiknyer..betul ke pensel tu??

    jom sama2 memeriahkan GA ni!!hadiah terbaeek!!
    http://cokeandsundae-sg.blogspot.com/2012/11/end-year-giveaway-by-fatin-alyaa.html

    ReplyDelete
  2. kagum3...memang takkan tercapai dek tanganku lah nak buat sume nih...hanya mereka yang tersangat kreatif sahaja dapat buat...kagum2

    ReplyDelete
  3. kreatiff nya sape la tukang buat tu.... cantik!

    ReplyDelete
  4. ya tuhannn
    x terfikir pun akak nie ...
    macam2 ;)

    ReplyDelete
  5. uishhh.. kreatifnya. pelik camne diorang buat. :)

    ReplyDelete
  6. yg buat nie gigih punya orang la..:)

    ReplyDelete
  7. macam tak percaya pula itu adalah dari sebatang pensil...
    sangat kreatif...

    ReplyDelete
  8. kreatif dan teliti sangat.... terutama yg love connection tu.....

    ReplyDelete
  9. memang kreatif lagi gigih..suke saye tengok heee :)

    ReplyDelete
  10. Kena ada kesabaran yang tinggi juga kalau nak hasilkan semua ni.

    ReplyDelete
  11. Wah! Uniknya...berseni sungguh la org yg buat ni..

    ReplyDelete
  12. sgt comel, sgt cantik dan sgt kreatif!!

    ReplyDelete
  13. tersabgat kreatif, mesti orang yang buat ni penyabar kan?hehe

    ReplyDelete
  14. mmg ohsem!kreatif sungguh...

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com