Pemilik Koleksi Hello Kitty Terbanyak di Dunia

korang peminat Hello Kitty ? nie nak tunjuk kat korang peminat tegar Hello Kitty, Asako Kanda dari Jepun . dia ada 4, 519 koleksi barang-barang Hello Kitty . hiksss . kemain banyak kan ?

ika pon suka hello kitty nie tapi takde la sampai nak kumpul banyak-banyak . setakat ada casing phone je yang hello kitty . hahahaha 





SUMBER :: SINI, SINI, SINI, SINI

21 comments:

  1. sepah2...boleh suh dia kasi sikit tak

    ReplyDelete
  2. huuuu... gila ar... bukan mian lagi hello kitty.

    ReplyDelete
  3. siyes comel! ada terbaca kt magazine mane ntah dulu.

    ReplyDelete
  4. amboiii...sakan heloo kitty tuu..mmg minat giler la..ehehehee

    ReplyDelete
  5. haha.. sy peminat hello kitty.. :)

    ReplyDelete
  6. waaa... banyak nye.. amik kat mana la byk3 tu...

    ReplyDelete
  7. Banyak nya Hello Kitty dia..wahhhhh :)

    ReplyDelete
  8. wahhh bestnya tgk...gigih beliauu kumpul..hahaha

    ReplyDelete
  9. ni mmg betul2 minah hello kitty...xde la fanatik sampai macam ni kot....heheh

    ReplyDelete
  10. fullamak..!
    ni kira fanatik habis dah ni..!

    ReplyDelete
  11. hahaha,..xleh lawan ni...mmg hardfan hello kitty gaya ye ni...

    ReplyDelete
  12. fuyoooooo banyaknya koleksi hello kitty dia

    ReplyDelete
  13. ni mmg betul2 fanatik ni. huhu..

    ReplyDelete
  14. bestnyer kalau semua tu milik puteri..hehe

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com