Meet the Blogger | 1

kali nie ika nak kenalkan korang dengan blogger yang ika dah bersua muka . sambil promote blog dia :P . sebenarnya dia bukanlah blogger pertama yang ika jumpa tapi dia adalah blogger pertama yang ika sempat bergambar . hahaha


blogger yang ika maksudkan adalah Syakir a.k.a Shaq . klik header blog dia tu untuk terus terjah blog dia :) ika jumpa Shaq nie kat Shah Alam, Selangor .

tak sangka pulak dia tinggal dekat dengan flat tempat ika tumpang rumah sewa kawan masa ika jalan-jalan kat Shah Alam hari tu . dan paling tak sangka, dia jugak adalah kawan kepada kawan ika masa sekolah menengah dulu ! hikss . 


lepas dia upload gambar kat atas nie kt fb barulah kitorang tahu yg kawan Shaq nie adalah kawan ika jugak . kecik je kan dunia nie :)

seriously Shaq nie baik ! blogger yg sangat sportim . senang berkawan . thanks ya Shaq keluar hangout dengan ika and the geng even hujan . hahaha . mohon tak demam lepas tu :P

11 comments:

  1. best apabila dapat berjumpa secara live kawan blogger kan.. ^^

    ReplyDelete
  2. bila ada sangkut2 dengan kawan2..mmg terasa kecik je dunia ni eh..hihih

    ReplyDelete
  3. alaaaa tak aci !! nak jumpe jugak T_____________________T

    ReplyDelete
  4. uhuk2...*ttiba2 batuk bila baca ni*...uhuk2...*lupa nk komen apa dh* hahahhaha

    ReplyDelete
  5. rajin sungguh ika merendet yer...haha..siap jumpa blogger lagi tu...

    ReplyDelete
  6. malu la gini... jgn la puji lebih2... ahahahah... :P

    ReplyDelete
  7. wah..keciknye dunia nie kan..hik3..pernah baca entri beliau pasal dia jumpa iqa

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com