Holiday Shah Alam-KL | Part 6

bersambung dari Part 5

dah masuk hari ketiga ika berada kat Shah Alam, so hari ketiga nie ika mulakan dengan makan ! wohaaaaa . makan lagik ! hahahaha . kali nie ika berdua sahaja dengan didie . aien dah balik Pasir Puteh sbb nak jemput mak dan abah dia yang baru balik dari Mekah :)

pagi-pagi lagi kitorang bersiap untuk keluar . misi ika hari ini adalah beli pendrive . sbb pendrive ika dah uzur . hikss . dah berzaman tak tukar . dah tercabut pon . destinasi kami semestinya Plaza Alam Sentral, Shah Alam .

sebelum bershopping, haruslah makan ! :P kitorang makan kat Garden Cafe . first time jugak makan kat kedai nie .


air kat atas nie nama dia Milk Shake ape ntah . harga dia RM 6.00 satu gelas :) dan rasenya sangatlah sedap !

yang kat bawah nie makanan ika . lebih kurang nasi goreng cina la . tapi nama dia lain sikit . nama dia Yong Chow Fried Rice . rasa dia pon sedap . sedap sampai habis ika makan . atau mungkin sbb ika memang lapar masa tu ? errrr . harga dia RM 6.90 :)




kat atas nie pulak makanan didie . nama makanan tu Omelet Fried Rice . lebih kurang nasi goreng pattaya la . tapi siyes memang banyak sangat nasi dengan telur tu . patutnya ika makan yang tu , baru syok . hahahaha . harga dia RM 7.50 :)


untung bawak ika pegi makan . makan sampai licin . hiks . padahal nasi dia tak cukup untuk ika . errrr . tapi kacang yang kaler hijau tu memang ika tak makan . tak suka . tak sedap . sedap lagik ayam goreng . huhuhu

ape pon makanan kat sini memang memuaskan . Insyaallah nanti ika datang lagi tau ^^ . oh ye . gambar ika memang takde kat sini sebab ika sedang menikmati makanan ika yang sedap itu . hahahaha


to be continued :)

14 comments:

  1. wow!!! ika mmg kuat makanlah. kalah akak tau. hehehe

    ReplyDelete
  2. perghhh! licin tuh...hahahahah..sedp sgt ;la tu..

    ReplyDelete
  3. wah berjalan skaan ye...makan tak ajak..hehehe

    ReplyDelete
  4. alahai..! sian kacang hijau tu teriak nak ikut kawan2 dia masuk perut ika..hihihi...

    sampai hati ika pisahkan diorg..hihih... :)

    Apapun, air tu mmg nampak sedappp..!

    ReplyDelete
  5. wah...licin betul dia makan..hahaha

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com