Holiday Shah Alam-KL | Part 2

bersambung dari Part 1

lepas bershopping-shopping'an' kat Plaza Alam Sentral, Shah Alam, kitorang lepak kat Taman Tasik Shah Alam . dekat je dengan Kompleks PKNS :)

dan ini jugak kali pertama ika jejak kaki kat taman tasik nie . kawan baik ika tanya, ika nak pergi jalan-jalan kat mana . so, ika cakap la ika nak pegi tempat cam taman . diorang pon bawak lah ika pegi Taman Tasik Shah Alam nie . seriously, tempat nie tersangatlah cantik ! 



kami yang sepatutnya berempat tapi kali nie bertiga sahaja . teringin sangat nak berkumpul semula kami empat orang . dah lama sangat kitorang tak berkumpul :'(






tengah syok-syok amik gambar, hujan turun . hukhuk . nasib baik ada tempat berteduh . kitorang berteduh kat wakaf sambil makan KFC ! hahahaha . padahal baru je lepas makan kat Kenny Rogers Roasters . hikss







kami tunggu sampailah hujan dah berhenti sikit . barulah boleh bergerak pulang . kena balik sebelum lewat petang sbb malam tu kitorang kuar jalan-jalan lagik ! hohohoho


to be continued :)

11 comments:

  1. alamak ngah syok2 ujan pulak kan...sekarang musim ujan..nak berjalan pon malas..huhu~

    ReplyDelete
  2. hoo..tasik shah alam kan??waa..lma da xdtg sna..

    ReplyDelete
  3. wah jalan2 tasik smbil mkn kepsi..nyum3..haha

    ReplyDelete
  4. =) ooohh ni yg eqah p ari tu ea...

    ReplyDelete
  5. liutnya ika berbaju pokadot.. :)

    hijau jeee pemandangankan.. sejuk mata memandang...

    ReplyDelete
  6. ayunya.. ika mmg suka berbaju kurung eh. good2.. :)

    ReplyDelete
  7. selalu gi s.alam gak...byk tempat mkn best =)

    ReplyDelete
  8. lama x jenguk ika.. sorry :'(

    wahh bestnye jln2.. siap ada to be continued lgi tu...

    sejuk je nmpk gmbr hujan tu..

    ReplyDelete
  9. bestnya dapat kuar jenjalan! siap bekal kepci lagik...dapp nye...

    ReplyDelete
  10. Adakah saiz jadi faktor pertimbangan anda? OMG kini di S.Alam sedia membantu. Lawat I AM GORGEOUS

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com