who is MR Rongoks ?

sejak ika pakai template yang baru nie, ramai yang tanya ika sape MR Rongoks yang sebenarnya . 

dia blogger jugak ke ? 
asal mana ? 
nama ape ? 
umur brape ? 
blaja atau dah keje ? 
camne kenal dia ? 

dan lain-lain lagi :)

ika sebenarnya saje je tukar template nie cmnie . takde kena mengena dengan sape-sape pon . takdenya MR Rongoks tu . kalau ada pon, biarlah menjadi rahsia kami berdua sehingga kami di"akad"kan . selagi belum disahkan, selagi itulah kami camni . hukhuk . tapi ada ke ? hahahaha

takde lah . mmg takde pon . kalau ada, nnt ika kenalkan kat korang semua . huhuhu . dulu, memang ada . sekarang, dah takde . perasaan tu pon dah jauh hilang . pergi entah ke mana :)


template yang lama tu dah setahun lebih ika pakai . tu sebab ika nak tukar . lagipon sampai bila nak guna template tu ya dak ? kena la ubah selera jugak kadang-kadang .


nota gigi :: mood blogging makin berkurang . batuk dan selsema :'(

13 comments:

  1. kita pun igt org istimewa "Mr" tuh he he takpe bnda yang belum sah tak wajib di"war" kan. nanti kalau dah sah "akad" wajib bagitahu taw heee :D

    ReplyDelete
  2. jeng..jeng..jeng...bila tukar, ramai yg bertanya yer. ;)

    sekarang ni mmg musim batuk , demam dan selesemakan..

    ReplyDelete
  3. Hahaha..
    Itu maksudnya anda menjadi perhatian ramai..

    ReplyDelete
  4. semoga ika ceria dan bahagia kelak bersama dia :)

    ReplyDelete
  5. iye ke akak?? harap ade betul2 lah mr.rongok tu ye,,

    ReplyDelete
  6. Semoga cik ika cepat sihat tau ! ahahaha , kalau dh ade pakwe jgn rahsiakan.. nty yana jd spy bawu tauu , heeeee .

    ReplyDelete
  7. Kedukut la nak bagitau sape MR.RONGOK tu...huh

    ReplyDelete
  8. xpa ika..ada brita gmbira jgn lpa roger erk..hihi

    ReplyDelete
  9. ooo yang doodle gg rongak2 kan ika?cute header2..hikhik ada identiti sendiri=)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com