thanks HazwanHairy

special entry untuk Hazwan Hairy .

entry nie sekadar nak ucapkan terima kasih sbb sudi mengeposkan hadiah untuk ika . hohoho . yang paling ika suka, COKLAT ! lalalalalala .

hairy, bukan TAPAH la tapi IPOH :P




tu lah antara hadiah yang ika dapat . coklat tu pon dah selamat masuk ke dalam perut ika . hahahahaha . dapat je hari tu, terus masukkan dalam peti kat ofis nie . balik bilik terus makan ! hohohoho

thanks sekali lagi ye hairy . susah-susah je bagi hadiah kat ika . hikhik . lepas nie dah susah nak dapat . ika dah tak berapa nak sporting semenjak dua menjak nie . sibuk je memanjang T_T

10 comments:

  1. Tahniah..kak M pun pun awal ja cekelat tu selamat masuk ke perut hi hi...

    ReplyDelete
  2. nasib baik selamat sampai ye...
    bestnya ika dapat coklat.. :)

    ReplyDelete
  3. haha silap ke?ingtkan tapah..nsb baik smpai..tq abg posmen..hahaha...eh kedut erk sijil?sobsob....simpan elok2 sbgai kngn ok..tq so much ^^

    ReplyDelete
  4. x sangka alamat salah pon boleh gak smpai... salute kt posmen..keh3... tahniah weyh =D

    ReplyDelete
  5. sedapnya cokolat itu...hehehe

    nak ajak join giveaway terbaru therosputih

    http://www.therosputih.blogspot.com/2012/10/special-giveaway-by-therosputih.html

    ReplyDelete
  6. wahh bestnyaa dpt choc ! ;))

    ReplyDelete
  7. wah canggih.. siap ada sijil lagi :-)

    ReplyDelete
  8. wah berguna sungguh dapat sijil2=)bestnyerkan?coklat2 tentu2 sedap2..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com