Program Semarak Kasih Kg Kajang | Day 02

bersambung dari Part 1 :)

hari kedua nie ada Majlis Perasmian program nie . sebenarnya ika memang tak ambik gambar langsung hari kedua nie . bateri fon memang dah takde langsung . balik Ipoh baru ika caj . hikhik 

hari kedua nie pon ada demo masakan daripada staff JAKOA . kali nie diorang masak sambal ikan bilis . yang nie pon ika tak sempat nak rasa . hukhuk


nie kolam kat depan stage . teruja ika tengok diorang siapkan benda nie . hohohoho . tu gambar yang belum siap . yg dah siap, ada air kaler biru . hahahaha

dan kat bawah nie pulak, antara hadiah yang disampaikan untuk penduduk kampung orang asli . oh ya ! ika suka buat ziarah kat kampung nie sbb kejesama diorang tersangatlah bagus ! :)


p/s : maaflah ye takde gambar sangat . nnt ika dah dapat gambar, ika update lagik . hikhik

10 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com