Program Semarak Kasih Kg Kajang | Day 02

bersambung dari Part 1 :)

hari kedua nie ada Majlis Perasmian program nie . sebenarnya ika memang tak ambik gambar langsung hari kedua nie . bateri fon memang dah takde langsung . balik Ipoh baru ika caj . hikhik 

hari kedua nie pon ada demo masakan daripada staff JAKOA . kali nie diorang masak sambal ikan bilis . yang nie pon ika tak sempat nak rasa . hukhuk


nie kolam kat depan stage . teruja ika tengok diorang siapkan benda nie . hohohoho . tu gambar yang belum siap . yg dah siap, ada air kaler biru . hahahaha

dan kat bawah nie pulak, antara hadiah yang disampaikan untuk penduduk kampung orang asli . oh ya ! ika suka buat ziarah kat kampung nie sbb kejesama diorang tersangatlah bagus ! :)


p/s : maaflah ye takde gambar sangat . nnt ika dah dapat gambar, ika update lagik . hikhik

10 comments:

  1. as salam

    meriah jugak eh ika :)

    ReplyDelete
  2. teringin nak mersa join ngn dorg...hehehe..bwa plezz

    ReplyDelete
  3. best nye dpt pg kampung org asli...

    ReplyDelete
  4. wahhh..siap de kolam lagi.. :)

    ReplyDelete
  5. wahhh pergi perkampungan orang asli ye?? orang asli ni memang bagus, dah la rajin... buat kerja pun happy je.. awwwwwwwwwwww

    ReplyDelete
  6. tgk mcm seronokkan kerja kat situ??nak tgk gambar org asli=)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com