Program Semarak Kasih | Day 3

hari nie nak sambung untuk hari ketiga Program Semarak Kasih . hari last ika dok kat RPS Air Banun, Gerik . biasanya hari last nie kan majlis penutup .

pagi-pagi lagi kitorang dah kena buat preparation untuk majlis penutup tu nanti . angkut hadiah . bersihkan kawasan untuk majlis tu sbb Ketua Pengarah JAKOA yang akan datang :)


ika nak tunjuk kat korang khemah-khemah yang dihias oleh penduduk kampung orang asli . bertungkus-lumus diorang hias khemah . dan khemah diorang sangat cantik !



pemenang khemah tercantik :)




sementara menunggu ketibaan Ketua Pengarah JAKOA :)
yang kat bawah nie nama dia Chentong . ika teringin nak tengok Sewang tapi tak sempat nak tengok . so, tengok Chentong je lah ^^


ketibaan Ketua Pengarah JAKOA disambut dengan permainan terompah gergasi oleh penduduk kampung orang asli . tengok la diorang . happy kan ? huhuhu



majlis penutup berakhir dengan jayanya . dan Alhamdulillah sbb cuaca yang sangat baik pada pagi tu . hihihi . next program kat mana pulak ? tunggu :)

9 comments:

  1. wah meriah
    lama xjoin evvent mcm ni

    ReplyDelete
  2. besh...
    pg naik bot ker
    kg anim pown kat Grik gak....
    tp x penah sampai ke perkampungan owang asli pown

    ReplyDelete
  3. best nya tgk..jaa pon ada satu pglaman ngn org asli masa ke kuala koh dulu..hehe...tp dah lama dah..masa lawatan zaman sekolah hee...

    ReplyDelete
  4. kreatifnya diorg ni kan...
    cantik khemah2 tu...

    ReplyDelete
  5. waaa seronoknya. bestnya awk. seronok kalau leeza dpt join.

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com