Hantu Kapcai | Movie 36

yeah ! nak review movie lagik . hikhik . ika baru je tengok citer Hantu Kapcai nie . tengok online . hohohoho . nak tengok jugak ? klik SINI :)

HANTU KAPCAI


SINOPSIS ::

Hantu Kapcai mengisahkan Ajib, mat rempit yang terdesak melunaskan hutang dengan along, terpaksa berlumba dengan musuh ketatnya, Tiger (Remy).

Demi memenangi wang pertaruhan, Tiger mensabotaj perlumbaan itu hingga berlaku kemalangan ngeri yang mengorbankan nyawa Ajib.

Roh Ajib yang terperangkap di antara alam nyata dan ghaib, terkejut melihat jenazahnya berada di tengah ruang tamu rumah dan dikelilingi keluarga serta jiran tetangga. Dia hanya boleh berkomunikasi dengan Ibrahim, calon Imam Muda di kampungnya.

Dalam usaha membantu Ajib, Ibrahim terpaksa mencari jalan meyakinkan keluarga Ajib, malah dalam masa sama, membantu menyelesaikan perkara yang belum sempat disempurnakan mat rempit itu.



citer nie kelakar ! hahahhaha . tak rugi tengok . hikhik . rase nak tengok banyak kali :)

13 comments:

  1. best ke.. nak tgk lah nanti.. :)

    ReplyDelete
  2. memang best giler cerite nie, dari awal smpay akhir, xhabes3 gelak! haha..xrugi tengok.. :D

    ReplyDelete
  3. kelakar kan citer ni.. nur tgk kat umah je..hihih

    ReplyDelete
  4. kelakar kan citer ni.. nur tgk kat umah je..hihih

    ReplyDelete
  5. waaaa... tgok iklan pun mcm kelakau, nak tgok remy

    ReplyDelete
  6. tau tak pa mmg best ayu tgk 3 kli..hiihi

    ReplyDelete
  7. teringin nak tgk.ramai yg kata best.kena beli vcd jea la ni

    ReplyDelete
  8. SUKALAH KAT ZIZAN..mesti lawak gila citernie..zizan2 dia tak snyumpun muka nampakelakar=)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com