Program Semarak Kasih | Day 1

baru-baru nie ika ade join program under jabatan . biasa la . keje sebagai Pembantu Pembangunan Masyarakat (PPM) nie memang banyak keje luar . banyak aktiviti yang ika kena join . tambah pulak staf baru . lagilah kan ?

program nie diadakan di RPS Air Banun, Gerik, Perak selama 3 hari . sangat seronok kat sana !


ika bertolak dari ofis dalam pukul 10 pagi . dan sampai sana dalam pkul 1 lebih camtu lar . sbb kitorang ikut jalan lama . hukhuk . otw nak g RPS Air Banun tu, kitorang singgah makan kat Tasik Banding .





hari pertama nie takde aktiviti sangat . sampai sana, rehat jap . then, kitorang buat aktiviti ziarah keluarga orang asli setiap kampung . seronok ! best sbb dapat tengok macam mana kehidupan diorang .  first time masuk perkampungan orang asli dan first time tengok orang asli secara live ! hikhik


nie la rumah tempat kitorang menumpang ^^

malam pulak ade aktivit karaoke . tapi ika tak join pon . hikhik . karaoke untuk orang asli . siyes . best diorang nyanyi :)


to be continued :)

10 comments:

  1. tasik banding....ke dalam dah tu tp best.

    ReplyDelete
  2. bagus program macam nie dikk
    tempat punn cantik ;)

    ReplyDelete
  3. aah kak
    saya ada dgr dlm radio pagi2 tadi .. lain sgt suara dia ;)

    ReplyDelete
  4. Wah! Bestnya..! MM suka aktiviti2 luar cani.. Disamping tambah pengalaman, dapat tambah pengetahuan jugak tentang perkembangan persekitaran.. =)

    ReplyDelete
  5. wahh bnyknya program ika..beznya..ayu dlm ofis je..hihi

    ReplyDelete
  6. ooo g perkampungan org asli ek... best gak kan...

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com