Pembantu Pembangunan Masyarakat | Day 9

Rabu . 29/08/12

hari nie ika kena lapor diri di Jabatan Kemajuan Orang Asli Negeri Perak & Kedah . kat Perak nie seramai 6 orang yang dapat tapi 5 sahaja yang lapor diri .

hari pertama lapor diri kat Perak nie pon dah sesat . hahaha . pak cik teksi hantar kat tempat salah . ke ika salah bagitahu dia ? errrr

Alhamdulillah, berjaya jugak ika sampai ke tempat nak kena lapor diri . sampai sana, tunggu yang lain sampai, then dengar taklimat jap . pastu kitorang berkenalan dengan staf kat sana . diorang semua happening ! :)


petang tu baru kitorang dapat tahu daerah mana kitorang kena lapor diri lagi nanti . dan ika dapat Gerik ! lalalala . TAPI, ika kena stay kat Ipoh dulu buat masa sekarang . ika  pergi Gerik maybe next year . wuwuwuwu .

ika akan bekerja di Ipoh, Perak . sampai bila ika pon tak tahu la lagi . doakan yang terbaik untuk ika . bila dah tahu kena stay kat Ipoh nie, misi mencari bilik untuk disewa giat dijalankan :)

dan malam tu kitorang stay kat Batu 8, Tanjung Rambutan . dulu dengar je Tanjung Rambutan mesti ingat "orang gila" . sekali tempat kitorang stay tu depan Pusat Pemulihan Jiwa . hahaha .

continued :)

12 comments:

  1. oooo dpt kat grik ke?sementara stay Ipoh ni, explorelah Ipoh dulu

    ReplyDelete
  2. hehehe....ika nnt jgn lupa belanja zul mkn..eh? heheh

    ReplyDelete
  3. haha.. selamat bertanjung rambutan ye ika.. hehehe.. jgn ika plak masuk pusat pemulihan tu yerrr

    ReplyDelete
  4. waa gerik lg la dekat. seronok la ika. nak balik raya pun tak susah2 redah jam. huhu..

    ReplyDelete
  5. waaa.. dah ada fail peribadi.. hehe

    ReplyDelete
  6. selamat bertugas ika...tanjung rambutan byk rambutan tak?...hehehehe

    ReplyDelete
  7. lagi sorg tu ruginya x lapor diri..ish..owhh dpt kat perak...ingtkan kl... tp hari tu jenjln kl kan..hihi...selmt bertugas dear..

    ReplyDelete
  8. wah.. nasib xlambat kn? pakcik teksi pun leh sesat.. alahai..

    Have a nice day ika.. Cntik la header baru... :)

    ReplyDelete
  9. mcm seronok jer..
    awk kerja kat org asli ni. dekat dgn penemtapan org asli????

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com