Pembantu Pembangunan Masyarakat | Day 4


Jumaat . 24/08/12

hari ketiga di Kuala Lumpur, sempat berjumpe blogger Kak Ayue . sempat keluar shopping dengan dia dekat Jalan TAR tp tak sempat nak amik gambar . wuwuwuwu .

curik gambar akak kt fesbuk ! lalalala

habis satu jalan TAR tu akak bawak ika jalan-jalan . hahaha . kalau boleh semua benda nak beli tp apakan daya . itu semua dugaan . lalalala . btw, akak dah jumpe ke baju warna biru tu ? hahaha

lepas dah penat berjalan, kitorang makan kat kfc tapi nape kita lupa nak amik gambar ek ? =.=" . eksaited sangat shopim sampai lupa nak amik gambar . 

akak, awat kecik sangat ? hahaha . comel btol akak . cam kanak-kanak ribina . rambut pendek buat akak nampak lagi muda . hikhik

thanks akak sebab banyak tolong ika . thanks ajar ika naik LRT . hahahaha . thanks bawak ika jalan-jalan . thanks banyak-banyak ! nnt jumpa lagi tau :)

continued :)

14 comments:

  1. wahh beznya bila kita nk berjumpa ni..hihi

    ReplyDelete
  2. No problem.....
    Tu la, berjam2 berjalan, sekeping gambar pun tak sempat snap....
    Heehehhe....

    Malu pulak ada orang puji melambung2...
    Kembang pun ye....
    Hahhahhahaha.. =P

    Takpe, nanti kita meati akan jumpa lagi...
    Keep in touch ok... =D

    Pasal baju biru tu, belum ada kesempatan nak pegi beli lagi..
    Yang pasti, dalam masa terdekat ni wajib ada dalam genggaman..
    Hahhahahha....

    ReplyDelete
  3. wah..bestnya jalan2. nak join gak la. bleh? hehehe.

    From,

    Nasz

    MOHD NASER.COM

    ReplyDelete
  4. seronok jejalan ek sampai lupa ambik gambo :-)

    ReplyDelete
  5. wahh syok la jenjln ngan blogger...deqla pun sabtu ni nk ke jln TAR.. nk soping sikit..hihi

    ReplyDelete
  6. PM dah lama tak naik LRT...rindu la pulak..hehe

    ReplyDelete
  7. wah..ika dah jumpe ayue.. bestnyerr..!

    ReplyDelete
  8. huhuhuhuhu best cik rongoks! huhuhu rugi tak amek gambar nak tgok!!! :)

    ReplyDelete
  9. wah,,lama dah x g jalan2 tambah shopping kat jalan tar tuh

    ReplyDelete
  10. bestnya dapat jumpa blogger lain.. ;)

    ReplyDelete
  11. eh, jaa terperasan header baru la... nama pun dah baru..hikhiks!

    ReplyDelete
  12. wah..jumpa kak ayu :D syiok nye.. jeles :P hehe

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com