Kad Raya | 25

kali nie ika nak review kad raya terakhir yang ika dapat, kad raya ke 25 :) tak sangka sampai 25 keping kad raya ika dapat . thanks semua yang poskan kad raya untuk ika ^^

kad raya terakhir nie ika dapat drpd blogger Sharina Elyana .


kad raya yang Sha bagi kat ika :)




thanks Sha sudi bagi kad raya untuk ika . thanks support blog ika . thanks for everything . hikhik . tahun depan kita tukar-tukar kad raya lagi tau ^^

Selamat Hari Raya ! :)

9 comments:

  1. huyyo.. banyaknya dapat kad raya. sampai 25 keping..hehehehe

    ReplyDelete
  2. byknya kad raya ika dapat... :)
    seronokkan...

    ReplyDelete
  3. slmt kembali cik ika..hehe..ok thun dpn kita xchange lagi ya..oh ya..ayam penyek ari tu..ika dpt saguhati topup rm5..dah tau??sha pun dpt..tp lum claim lg..

    ReplyDelete
  4. bestnye dpt banyak kad raya.. ^_^

    ReplyDelete
  5. wah.. banyaknya kad raya yg ika dpt :-)

    ReplyDelete
  6. lepas raya pun dpt kad raya? syoknya..

    ReplyDelete
  7. akak suka tulis je kalau nak hantar kad. hehehe...

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com