say ALHAMDULILLAH



Lumrah hidup kita . hidup ini ibarat roda . kadang kita berada di atas . kadang kita di bawah . tak selamanya kita akan berada di atas kerana roda itu akan sentiasa berputar . maka, bersyukurlah dengan apa yang kita sudah perolehi .

jangan sesekali kita memandang rendah pada orang yang lemah kerana mungkin suatu hari nanti, kita akan berada di tempat mereka .

tak perlu kita menyombong diri kerana kita semua adalah sama . tak perlu kita bongkak dengan apa yang kita ada . cukuplah sekadar bersyukur dengan kurniaan daripada Allah SWT . 


ucaplah ALHAMDULILLAH . tak susah pon ^^

34 comments:

  1. betul betul! jangan sesekali kite pndg rendah pd org yang lemah ^^

    ReplyDelete
  2. betul tu.. bukan susah pun nak cakap alhamdulillah.. =)

    p/s: ika, kad raya dari ika baru je sampai pagi td.. thanks.. comel plak tu.. hehe

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah akak dh dpt kad rayer tuh. nanti akak wat n3 yer :)
    tq xoxo :)

    ReplyDelete
  4. alhamdullillah.. dpt kawan alam maya yg bagus mcm cik rongoks ni hehe

    ReplyDelete
  5. ucaplah alhamdulillah..
    syukur kita kpd Allah.. huhu

    teringat lagu kump raihan tu..kalo x reti bersyukur bermakna kita kufur!

    ReplyDelete
  6. btl tu..kita kena bersyukur dgn apa yg ada ;-)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah :))..kad ika dh sampai thanks..jom tgk kt blog akak^^

    ReplyDelete
  8. betul3... kita juga kena brsyukur dgn apa yang kita ada... ^-^v alhamdulillah...

    ReplyDelete
  9. Sentiasa bersederhana :)

    Ika :) dah dpt kad raya
    http://dismybelog.blogspot.com/2012/08/kad-raya-daripada-cik-rongoks.html

    ReplyDelete
  10. sejauh mana kaki melangkah , setinggi mana lelah mendaki.... percayalah... bumi kita tetap sama...
    udara pun sama... cuma rentak pernafasan yg membezakannya.....

    ReplyDelete
  11. yups betul tu
    sokong entry nih :-)

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah..... tetiba teringat kan lagu nasyid hehe.

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah.. masih diberi kesempatan untuk hidup

    ReplyDelete
  14. yup2..wajib bersyukur. kena redha dengan apa yg kita dah ade..:)

    ReplyDelete
  15. Alhamdullilah.. hingga ke saat ini masih lagi diberikan nafas utk merasa nikmat dunia yg sementara..:)

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah..Segala Puji Hanya BagiMu Ya Allah...

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum Atikah...betul tu kenalah bersyukur setiap apa yg kita ada...;)

    ReplyDelete
  18. nak sombong sebab?tapaham la ngan spesis macam best ni

    ReplyDelete
  19. alhamdulillah. Allah masih bagi peluang untuk kita bernafas :)

    ReplyDelete
  20. btol.tak perlu nak sombong.tak dapat apa pun

    ReplyDelete
  21. betul tu..bersyukurlah n alhamdulillah atas nikmat NYA:)

    ReplyDelete
  22. meriahnya blog ni..salam ramadhan..:)

    ReplyDelete
  23. alhamdulillah sentiasalah bersyukur dan lebih berusaha=)

    ReplyDelete
  24. say alhamdulilah..thank you Allah :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com