OFF



off from blogging, fb, twitter and so on for a while . need to cool down myself . 


Allah SWT takkan menguji lebih dari kemampuan hambaNya . InsyaAllah setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya .

"tabahkanlah hatimu di saat dirimu terluka kerana ujian itu adalah anugerah terindah dariNya"

semoga "pelangi" itu ada untuk ika dan kamu . doa ika sentiasa ada untuk kamu .

Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali . Di sebalik air matanya, tersimpan seribu satu kekuatan yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa bahagia bersamanya .


nota gigi :: Insyaallah ika akan balas balik kunjungan korang lepas ika dah tenang . doakan yang terbaik untuk ika dan dia .

20 comments:

  1. tenangkan jiwa cepat2 tau. pastu pastikan blog pertama yang diterjah ialah blog saya tau..hehe

    ReplyDelete
  2. take care ika.. apa-apa pun yg terjadi, berjalanlah tanpa henti-insyaAllah Allah tu ada je bersama kita..

    ReplyDelete
  3. sabar ye ika..smoga kmbali mdapat ketenangan..

    ReplyDelete
  4. sabar ye ika utk hadapi dugaan ni....

    ReplyDelete
  5. Doa banyak banyak . insyaallah ada petunjuk .

    ReplyDelete
  6. nk p mana? hehe...take care dear....

    ReplyDelete
  7. nk g mana oihh?
    mohon jaga diri..ihihi

    ReplyDelete
  8. selawat n buat solat sunat bnyk2...
    insyaAllah cpat tenang lebih2 lg bulan ramdhan nie :D

    peace ya! :)

    ReplyDelete
  9. Assalam, ada masalah erk... semoga akan tenang dan tenteram kembali... (^_^)

    ReplyDelete
  10. kenapa ni dik. nak raya mood sedih2 pula. suka tgk pelita raya tu..

    jadilah diri utk menerangi yg lain seperti pelita tu. ada masa terpadam juga dia terkena hujan dan bila habis minyaknya. tapi bila ditambah kembali dan keadaan kembali cerah ia akan menyala semula.

    tiba2 je dpt idea nak tulis mcm ni.. ujian itu mematangkan kita. smiles

    ReplyDelete
  11. hope ika dah ok..soryy bru sempat dtg mlm ni, jaa bz la ika..hehe

    ReplyDelete
  12. be strong sis..pasti ada hikmah di sebalik semua yg berlaku..wish u all de best ye :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com