Kad Raya | 8



yeah ! kad raya lagik . . hahaha . kad raya ke-8 yang ika dapat adalah daripada blogger Syakir Rahman .


http://diarisosial-syakirrahman.blogspot.com/

ika suka masuk blog Syakir nie sbb blog dia ade banyak pasal makanan . hahaha . ika suka makan . suka cuba makanan yang baru :)

jom tengok kad raya dia ^^



tiba-tiba rasa cam kanak-kanak je dapat kad raya dari Syakir nie . hahaha . kemain comel . kad raya dia siap timbul-timbul lagik . comel sangat ! ^^

thanks Syakir ye bagi kad raya . Salam Aidilfitri buat Syakir sekeluarga :)

11 comments:

  1. untung ai ai ai dapat kad raye. duit raye tarak?

    ReplyDelete
  2. wahh best la ika dapat byk kad raya..kite nak 1 bley tak..hehee

    ReplyDelete
  3. jeles nye akak sbb ika dpt bnyk kad raya this year. huhuhu

    ReplyDelete
  4. dah lama tak buat aktiviti mengepos kad raya, semua pkai mesej jer...rasa-rasa, tak lama lagi, mesti hilang budaya nih kan

    ReplyDelete
  5. comel la kad raya tu..mcm rasa malu pula bg kad raya yg simple2 je kat kwn2 blogger..huu :p

    ReplyDelete
  6. selamat menyambut aidilfitri ika....

    ReplyDelete
  7. meriah tak rasa raya tahun ni?? hehehe

    ReplyDelete
  8. untung la cik rongoks ni..mcm retis.. hihi

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com